جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

ستاره ها

سه شنبه مرداد ۲۷ ۱۳۹۴

ستاره هایی

که قید آسمان را زدند

و انتخابشان سقف حرمت بود

ما انها را  لوستر نامیدیم !

این را از نگاه ناباورانه ی بچه ها فهمیده ام ! .... 

دلنوشته های شما در این پست تقدیم به امام هشتم... 

 


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۴/۰۵/۲۷
  • ۵۷۷ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۶)

ید شمام مبارک......

 

امیدوارم امام رضا امروز یه عیدی خوب بهمون بده .....بلکه دست از سر بنده خدا برداریم...........

 

ایشاله

 

 

شاه پناهم بده.........

در باغ ولایت گل خوشبوست رضا 
 سرو چمن گلشن مینوست رضا
نومید مشوز درگه احسانش زیرا
 به جهان ضامن آهو است رضا...
میلاد هشتمین نور ولایت،تبریک و تهنیت باد
  • مریم پورعابدینی
  • سلام
    ای آستان قدس تو تنها پناه من
    ای چلچراغ چشم تو, خورشید راه من
    ای مظهر عنایت حق هشتمین امام
    ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من

    میلاد امام رضا(ع) مبارک بدون پیش و یا پس
    دلتون شاد
    پاسخ :
    ممنون

    السلام علیک یا علی ابن موسی ارضا................

     

    یا امام رضا میدونی که چقد برام عزیزی وچقد دوست دارم......دلم برات تنگ شده ......اقا درسته رو سیام اما حب تو دلم جلا داده........اقا خیلی اقایی خیلی

     

    هواتو کردم.......

    نمیدونم چی بگم بااینکه هزار جور دل خواسته دارم ازت خودت که اگاهی

    گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

    چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی............

    فقط به اون یار بگو

    هیچ وقت نمیخام بی معرفت شی

    هیچ وقت...........

     

     

  • مریم پورعابدینی
  • سلام
    پیشاپیش میلاد با سعادت اقا امام رضا(ع)بر شما اقای غزنوی عزیز مبارک
    دلتون همیشه شاد
    پاسخ :
    سلام 
    بر شما هم مبارک ...
  • مریم پورعابدینی
  • سلام
    یا امام رضا (ع) منو هم بطلب تا بیام پابوستون
    بیام پیشتون تا باهاتون درد دل کنم حرفایی که ٢٢سال تو دلم جمع شده رو بهتون بگم
    سالهاست دلم میخواد این اتفاق باور نکردنی رخ بده ولی ......
    .....
    انقدر حرفو درد دلو کمک خواستن و.... هست که ادم میمونه از کجا شروع کنه ,چجوری شروع کنه
    باور کنید بریدم دنبال جایی هستم که کسی اونجا نباشه تکو تنها من باشم خدا ولی حیف, حیف که در شرایطه حاظر نمیشه
    از همه چیزو همه کس خسته شدم
    یا امام رضا شما رو به امام جواد به تنها پسرتون قسمتون میدم راهی جلوم بزاریدنمیدونم چی کار کنم موندم
    یا امام رضا کمکم کن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">