جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

برنامه رادیویی میسازیم

سه شنبه مهر ۲ ۱۳۹۲

گفته بودیم که به زودی برنامه ویژه ویرایش صدا رو برای ساختن فایل های صوتی خودتون قرار میدیم تا بتونین دریافت کنین 

در این قسمت ، بهترین برنامه ویژه ویرایش صدا ادوب ادیشن ( Adobe Audition CS6s2) را به صورت کاملا  مستقیم و بدون نیاز به هیچ گونه نصب از جوان و جوانه دریافت کنید . 



توجه نمایید این فایل تنها برای ساعاتی قابل دریافت عمومی خواهد بود و پس از ان برای دریافت باید رمز مربوطه را از جوان و جوانه دریافت کنید . 

لطفا فایل دریافت شده را انتشار ندهید . 

شما این برنامه را به صورت مستقیم از جوان و جوانه دریافت میکنید و پس از دریافت ان با کلیک بر روی ان بصورت مستقیم میتوانید وارد برنامه شده و در اینصورت نیازی هم به نصب برنامه نخواهد بود و میتوانید فایل انرا همه جا به همراه داشته باشید . 


توجه کنید به دلیل حجم فایل تنها در صورتی فایل را دریافت کنید که به ان نیاز دارید 





*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۷/۰۲
  • ۹۰۹ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۸)

  • فاطمه محسنی زاده
  • ای بابا این چه حرفیه.....بالاخره شما تجربه تون بیشتره....این جوری بیشتر شرمنده میشم

    به هر حال لطف دارید

  • فاطمه محسنی زاده
  • بله متوجه شدم

    ببخشید دیگه تو این چیزا کم تجربه ام.....خخخخخ

    پاسخ :
    چرا ؟! دیگه این حرفو نزنین ... من خودم همه رو از شما یاد میگیرم ... 
  • فاطمه محسنی زاده
  • من الان رو اسم برنامه که کلیک کردم نوشته بود عمر فایل 1 ماه و .....

    یعنی بعدش دیگه هیچی؟پاک میشه؟بعد دوباره باید دانلود بشه

    پاسخ :
    نه چرا اخه همینجوری پاک بشه ... نه دیگه لازم نیست ... چون فایل ذخیره شده اون یه چیز دیگه ای هست ...
    سلااااااااااااااااااام آقای غزنوی ...
    آقای غزنوی  نشد ، نشد ... تمام چیزایی که گفته بودینو من انجام دادم ولی بازم نتونستم صدامو ضبط کنم !!! ؟؟؟؟ ببنین مگه ضبط صدا ( میکروفن هدفون )با برنامه sound recorder  انجام نمیشه ؟؟؟؟ فکر کنم همینه دیگه درسته ؟؟؟ من رفتم توی همین برنامه و هر کاری میکردم بازم نمیشد ... البته بعضی وقتا یه چیزایی ضبط میشد ولی صداش خییییلی کم بود ...
    البته اگه با همین برنامه باشه در حین ضبط صدا یه نوار سبز رنگ هست که کم و زیاد میشه و این ینی اینکه ضبط صدا داره انجام میشه ولی این نوار واسه من خیلی کمه _ این نوار ولومه صداست که برا من پایینه ؛ میشه بهم بگین چطوری میتونم زیادش کنم ؟؟؟ منظورمو گرفتی ؟؟؟
    آقا سعید ممنونم که با صبوری جواب کامنتای منو میدین !!!
     راستی وقتی جواب تون میخوندم همش میخندیم ... خیییییییلی بامزه و باحال نوشتین ! قبض برق و اینا ........خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ :
    سلام یاسمین خانم 
    اره ... خوبه خودتون حس کردین اونو ... باشه بگین ... نگفتین چقدر کمتر ... 
    باشه ...  
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    خوب این دفعه دیگه فکر کنم باید پول تلفن را داد ، پول گاز جدا ... 
    همه رو کامل انجام دادین ؟ ، اگه کامل انجام داده باشین و اونی که گفتم باید تا اخرین حدش یعنی 100 برسونین رو انجام داده باشین نباید مشگلی باشه 
    اره خوب ساده ترین راهش همون sound recorder هست . اگه صداتون ضبط میشده و صدایی که ضبط میکردین یه خورده شنیده میشده خوب میکروفون به کامپیوتر اتصال داره ولی قبلش گفتم که باید حتما میزان گیرایی صدای میکروفونتونو اونجوری تنظیمش کنین . 
    بله فهمیدم ... صدای ورودی میکروفون به کامپیوتر ضعیفه ... حتما ببینین اون چیزی که من قبلش گفتم و توضیح دادم انجام شده یا نه ، یا از خود ادوب ادیشن صدا رو ضبط کنین ببینین صدای ضبط میاد یا نه ... 

    اخ دیگه نباید مشگلی باشه ، بعدش دوباره همون برنامه رو باز کنین میکروفونو کامل به دهنتون بچسبونین صدارو امتحان کنین 
    بعضی چیزا رو سخته اینجا نوشتنش باید با شکل یا شفاهی توضیح داد 
    اگه باز مشگلی بود یاسمین خانم  برین صدای میکروفونتونو تست کنین .
    برین قسمت کنترل پنل قسمت sound  بعدش روی recording کلیک کنید . ایکون میکروفونتو اونجا پیداش کنین روی اون کلیک کنین بعدش برین روی listen کلیک کنین 
    یه جایی هست نوشته listen to this audio بغلش یه مربعه اگه روی اون کلیک کنین و apply رو بزنین صدایی که شما وارد میکروفونتون میکنین از بلندگوها به گوش میرسه ، از پشت میکروفون صحبت کنید و باید صداتون از بلندگوها به گوش برسه ... باید صداتون به گوش برسه وگرنه مشگل جای دیگه ای هست 
    من تا اونجایی که تونستم همه چیزو گفتم  ... حالا نمیدونم باز مشگلی هست یا نه ... خوب اینجوری همه چیزم نمیشه گفت ... ولی امیدوارم ایندفعه خوب بشه ... 
    خواهش میکنم ... 

    سلاااااااااااااااااام آقای غزنوی ...
    بازم یه سوال فنی :
    آقا سعید شما با چی صداتونو ضبط میکین ؟؟؟ من میخوام واسه ساخت آیتم صدامو با میکروفن ضبط کنم ولی متاسفانه بلد نیستم ؟!!!!!! میشه دقیق راهنمایییم کنی که چطوری این کارو بکنم ؟؟؟؟؟ کل تنظیماتشو واسم بنویس ...دقیق بنویسیااا ؛ مخصوصا اون صفحه ایی که با وصل کردن میکروفن باز میشه رو کاملا بتوضیح .  ممننننننننننونم .
     واینکه صدایی که ضبط میشه کجا save میشه یا اینکه خودمون باید سیوش کنیم ؟؟؟ ضمنا ویندوز من 7 !
    ---------------------------------------------------------------------
    راستتتتتتی آفرین... خوب شد ...خخخخخخخخخخخ
    پاسخ :
    سلام 
    نه اصلا ناراحت نمیشم شما هرجور راحتین و دوست دارین بگین . اینجوری هم خیلی خوبه 
     ولی مگه چند سال کمتر 
    بله اونم جای بحث داره حتما نظرتونم بگین ... نظرای مختلف باید گفته بشه ... 
    چشم به خدا منم دقیق مینویسما ... ولی اگه همون اول گفته بودین خودم میگفتم ...
    چه خوب بعد از پرسیدن این سوال و ندادن پاسخ توسط اونا اومدین پیش خودم ... 
    به قول خودتون بتوضیح و منم میتوضیحم ! 
    افرین ... خوبه ... 
    فقط من الان یکم حالم خوب نبود . الانم میخواستم بعدا براتون توضیح بدم 
    ولی بخاطر احترامی که براتون قائلم توضیح میدم ، شاید هر فرد دیگه ای بود جواب نمیداد .
    باشه دقیق راهنمایی میکنما ... 

    ولی من اگه بگم خیلی میشه ... اگه میشد به صورت شفاهی گفت خیلی راحت تر بود ... 

    ابتدا مبلغ برق را پرداخته ، سپس خیالمان راحت شده و خوشحال به سوی دستگاه مورد نظر روانه میشویم . به میکروفون سلام کرده چون از این به بعد میکروفون دوست جدید شماست و باید با اون خیلی راحت باشین ، میکروفون را به کامپیوتر در محل مورد نظری که برای میکروفون هست اتصال میدیم . به محض اینکه میکروفون در ویندوز سون اتصال پیدا بکنه برای اولین بار لازمه یه سری تنظیماتی رو انجام بدین تا میکروفون بهتر عمل بکنه 
    اول اینکه میکروفون رو به کامپیوتر اتصال دادین داخل ویندوز سون یا 7 برین به control panel کنترل پنل
     و روی بخش Hardware and Sound  کلیک کنید . بعدش صفحه ای که باز میشه روی sound که بغلشم یه عکس بلندگو هست کلیک کن بعد دوباره یه صفحه ای باز میشه از اونجا باید برین روی بخش  Recording  
    اگه میکروفونتون کاملا به کامپیوتر اتصال پیدا کرده باشه توی بخش recording  کاملا معلومه و یه عکس بلندگویی براش وجود داره که یه تیک سبز رنگ هم پایینش هست . روی اون که نوشته Microphone کلیک کن بعد وارد تنظیماتش میشیم 
    روی بخش میکروفون که کلیک کردین از اون صفحه ای که باز شد برین روی levels و بعدشم 
    از اونجا باید اولین بخشش رو تا اخر ببرین یعنی به صد برسه چون اینجا تعیین میکنه که میزان گیرایی میکروفون از صدای شما چقدر باشه بخش پایینش هم کاری بهش نداریم بعد هم همه رو تاید کنید و خارج بشید 
    بعشم که دیگه برمیگرده به برنامه های ویرایش صدایی که بخواین صداتونو با اون ضبط کنین 
    یاسمین خانم من به صورت مقدماتی براتون اون چیزایی که لازم بود رو توضیح دادم ولی معمولا دیگه تنظیمات خاصی لازم نیست فقط همینی که گفتم باید تنظیم میزان گیرایی میکروفون رو حتما انجام بدین و تا 100 باشه یعنی اخرین حدش 
    بعد هم دیگه راحت میتونین صداتونو ضبط کنید 
    حالا من نمیدونم میکروفونتون چی هست و یا پنجره ای که برای شما باز شده اما معمولا به محض اتصال میکروفون به ویندوز سون دیگه خودش اتصال پیدا کرده و بعد باید برین به برنامه مورد نظر 
    و ادامه کار ... 
    باز اگه سوالی بود بفرمایین . 
     



  • محدثه محمدیان
  • سلاااااااااااااااااااام 

    عالی بود خوبه گذاشتین دانلودش کردم تازههههههههههههههههههههه باید یادممممم بدیییییییییییییییییییییییییین!!!!!!!!!!!

  • فاطمه محسنی زاده
  • خیلی ممنوووووووووووون
    پاسخ :
    خیلی خواهش میکنم .........
  • فاطمه محسنی زاده
  • نسخه ای که من دارم cs6 v5 هست.......با این یکی که گذاشتید چه تفاوتی داره؟

    اگه این بهتره اینو دانلود کنم؟

    پاسخ :
    نه تفاوتی نداره ولی این یکی دیگه نیازی به نصب نداره و میشه همیشه همراه داشت 
    دیگه تفاوت خاصی نداره 
    همینی که خودتون دارین خیلی خوبه و عالیه ، نیازی نیست 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">