جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه


جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، شنیده شدن 

نیازهای ویژه یک جوان ، صحبت های جوان با خدای خود 


جوان و جوانه شبکه رادیویی جوان 


ویژه اطلاع رسانی دقیق و شفاف اخبار و برنامه های شبکه رادیویی جوان 


نقد و نظرسنجی برنامه های شبکه ، اطلاعات ویژه برنامه ها ، اخبار ویژه سومین جشنواره بین المللی جوانه ، مصاحبه و گفتگو با عوامل شبکه رادیویی جوان 

جوانی ، امید و اینده ای پیش روی جوان ایرانی 

نیاز سنجی از مخاطبان شبکه 

برنامه سازی رادیویی و نویسندگی در رادیو 

اموزش برنامه سازی 


در 


جوان و جوانه شبکه جوان 

شنیده می شوید با رادیوجوان 

اینجا یه فرصته واسه شکفتن ،  

پنجره گفتنه و شنفتن    

اینجا صدای رادیوجوونه ،   

که با صدای تو جوون میمونه   



*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۲۴۹۳ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۱۶)

  • محدثه محمدیان
  • سلااااااااااااااااااااااااااااام 
    پاسخ :
    سلام 
  • محدثه محمدیان
  • عالی اسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
  • فاطمه سیدموسوی
  • ممنون که هستید و برای رادیو کار میکنین آقای غزنوی...به وبم بیاین و ایراداتشو بگین ممنون میشم
    پاسخ :
    سلام ... خواهش میکنم . چشم 
  • فاطمه نیکیان
  • سلام خسته نباشید
  • هانیه شالباف
  • سلام ...خسته نباشید.من در حال حاظر دارم با اقای غزنوی صحبت میکنم درسته؟

    بالاخره مدیر وبلاگ معلوم شد!

    موفق باشید...

    مدیر وبلاگ آفای افتخاری؟ آقای استاد احمد؟ آقای مرادیان؟ آقای رجبی؟ آقای نادری؟

    سلااااااااااااااااااام ... خوبین انشالله ؟؟؟
    اول از همه چیز ممنون از وبلاگ خوب و اطلاع رسانی خوبترتون ... اطلاعاتی که در اختیار ما میذارین جای تقدیر و تشکر داره !!!
    و یه سوال :
    میشه بگین چه نرم افزارایی واسه برنامه سازی لازمه ؟؟؟ خب توی سایت جشنواره چند تا نرم افزار هست ولی من نمیدونم که کدوماش لازم تره ؟؟؟
    اگه لطف کنی و اسماشونو واسم بنویسی ممنون میشم ...
     راستتتتتتی میشه یه پستم واسه آموزشش بذارین ! خواهشا این کارو بکنید !
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
     و یه  گله :
    دیدم که توی جواب یکی از بچه ها نوشته بودین یه نفر با اسم" مستعار " میخواست مدیریت وبلاگ رو بدونه که .......
    اگه منظورتون منم مطمئن باشین من با اسم خودم اومدم ... حتی میتونی توی وبلاگای رادیو هم اسم منو ببینی ... عکس کاربریم عکس یه آفتابگردونه خندونه !
    پاسخ :
    سلام ممنونم شما که خوبین یاسمین خانم 
    ممنون که سرمیزنین ... 
    برای برنامه سازی بهترین نرم افزار ادوب ادیشن هست . توی سایت جشنواره نرم افزارهای زیادی رو گذاشتن 
    همشون خوبن ولی بستگی داره هرکسی با کدوم راحت تره یا یادگیری اون براش اسونتره 
    برنامه ادوب ادیشنی هم که در سایت جشنواره هست نسخه های تقریبا قدیمی اون هست ، ولی خود ادوب ادیشن هم یکم باید با اون کار کرد تا یادگرفت . معمولا خود کسایی که تازه شروع کردن با کول ادیت شروع میکنند که در حد مقدماتی میتونید کاراتونو با اون انجام بدین ولی ادوب ادیشن از هر لحاظ بهتره 
    نسخه های اخرش هم نسخه 6 هست که توی سایت جشنواره نیست 
    نسخه پرتابل 6 ادوب ادیشن رو که بدون نصبه و فقط کافیه دانلود بشه رو بزودی اینجا براتون میذارم 
    اموزش اون هم که کاملا تصویریه و توضیحی ، برای شروع کار یه فایل اموزشی هم هست اونم براتون میذارم تا چند روز دیگه 



  • فاطمه سیدموسوی
  • بازم این شخص فاجعه آفرید!!!!!!!!!!!

    سلام

    سه نفر اینجان!!!!

    زود باشید خودتونو معرفی کنید؟؟؟؟

    چه ماجرایی نشده این کشف مدیریت !!!! خخخخخخخخ ....

    شما یه راهنمایی کنید حداقل ؟!!؟  شما منو میشناسین یا نه ؟؟؟  من چی ؟ شما رو میشناسم ؟؟؟؟ خب من تقریبا اکثر بچه های رادیو رو میشناسم !
    یا حداقل بگین شما از شنونده ها هستین یا عوامل ؟؟؟
    بگیناااااااا!!!!!
    در ضمن ... _ بقیه ش در کامنت خصوصی -------> ......

    ممنون

    خدافظ

    سلااااااااااااااااام ...
    شما آقاااااااااااااااااا بودین ُ من اینطوری باهاتون حرف زدم ... بخدا ببخشین ... آخه فکر میکردم مثل اکثر وبلاگ های رادیو مدیریتش با یه خانومه !!! {شکلک خجالت } ... بازم ببخشین ... یه کم کودک درونم شیطونه !!!
    حالا چرا خودتونو معرفی نمیکنین ؟؟!؟!؟!؟!؟ چرااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    " ظاهرا آقا هستین " ؟؟!؟!؟!؟!؟ ظاهرا ! جالبه !!!!!
    ولی من الان دیگه مطمئن شدم که از عوامل رادیو هستین نه از شنونده هااا .... درسته ؟؟؟؟ !!!!! از خود ِوبلاگ و مطالبشم هم معلومه !
    یه حدسایی هم زدم که کی هستین ولی منم بعدا میگم تا شمام تو خماریش بمونین ! خخخخخخ
    در ضمن مگه من چیکار کردم که میگین " زندگیمو نابود کردین " هاااااااااااان ؟!؟1 شوخی کردم ! { شکلک خنده }
     ولی تو رو خدا بگین که کی هستین ! توروووووووو خداااااااااااااا !!
    راستتتتتتتتتتتتتی منُ هفت تیر کشیدن ؟!؟؟!؟  اینا مال تو فیلماست ! هه هه هه هه ! 

    پاسخ :
    سلام  ،به شما یاسمین خانم عزیز 
    نه چرا ببخشم مگه چی شده ، تازه اصلا هم ناراحت نشدم مگه خودتون نگفتین شوخی کردم خوب شوخی بود ، منم به شوخی گفتم  اره بیشتر کسایی هم که اینجا میان خانم هستن 
    ظاهرا اقا !!!
    خوب حدس هاتونو خصوصی بگین ؛ عوامل رادیویی یا شنونده ها ، مسئله این است ، زود بگین ! 
    اصلا من کیم ، اینجا کجاست ! ...  به موقع میفهمین تازه اون موقع هم که بفهمین همینجا لهم میکنین ...! 
    نابود کردن زندگی نکته طنزش بود دیگه ، دقیقا دست گذاشتین روی اینجاش ... !
    بله اون هفت تیر قشنگ رو نگه دارین شاید بکار اومد !  اینم طنز بود 
    اصلا خوبه فیلمنامه ( من کی هستم ) رو هم شروع کنم به نوشتن ، عالی میشه...! 

    سلاااااااااااااااااااااام ...
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    یالاّ... یالاّ ... زود باش ... دِ یالا ّ زووووووووود باش دیگـــــــــــــــــه !!! دستها بالاااااااااا...تسلیم میشی یا ............ ....

    از چی حرف میزنم ؟؟!؟!؟ متوجه نمیشی ؟؟!؟!؟
    اصلا میدونی امروز چه روزیه ؟!؟!؟!؟ نه اصلا میدونی ؟!؟!؟!؟ هاااااااااااااااان ؟!؟!؟!؟
    امروز آخرین روز مرداده .... یه روز دیگه باییییییییید خودتو معرفی کنی !!!!!!!!!!!! زوووووووووووود بااااااااااااش !!!!!
    من فردااااااااااااااا جواب میخوام !!!!!!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ببخش که هفت تیرم ُ گذاشتم رو شقیشقتون !!! خب خودتون گفتین شهریور خودتون رو معرفی میکنیم !!! میدونی ما چند وقته تو خماریش موندیم !!!
    بازم اگه حرفی زدم ببخشین ! اینا همش طنز بود ، شوخیم گل کرد ...
    پاسخ :
    سلام 
    وای وای برای اولین بار یه خانم هفت تیر گذاشتن رو شقیقه من ....


    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    نه خیر خداروشکر بنده از این شیطنتا نکردم 

    اینکه اینجا کامنت گذاشتم نمیخواستم بقیه رو هم درگیر کنم چون از اینجور مسائل تو سایت هم زیاد پیش میاد که احتمالا خودتون میدونید و من نمیخواستم برای خودم مشکلی ایجاد کنم 

    **** ***** ** ** **** ****** ************** ****** *** ** **** ***** * ******** *** ** ** *** ******* **** *****

    پاسخ :
    بله اینجور مسائل همیشه پیش میاد و مهم نیست 
     من هم امیدوارم شما موفق بشید و حتما همینطوره 
    ان شاءالله 

    ببخشید من شاید خیلی تند صحبت کردم فقط میخواستم چون خودمو معرفی نکردم سوء تفاهمی ایجاد نشه

    میتونم بدونم شما الان یه آقا هستید یا یه خانم و اینکه شما دو نفرید که این وب رو راه انداختید؟یعنی پاسخ دهنده کامنتا و مدیر وب یک نفره یا دو نفر؟

    سلام

    من امیدوارم که شما بتونید به راحتی به فعالیتتون ادامه بدید و میخواستم بگم که من اگه خودمو کامل معرفی نکردم چون نمیدونم دارم با چه کسی صحبت میکنم بود و به هیچ دلیل دیگه ای نبوده و از زمانی که متوجه بشم طرفم کیه خودمو معرفی میکنم ولی اگه من شما رو یا مدیر وب رو میشناسم پس شما هم منو میشناسید و جای نگرانی ای نباید باشه

    امیدوارم کسی برای شما مزاحمتی ایجاد نکنه و

    موفق باشید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">