جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

دلنوشته های شما به امام رضا

چهارشنبه شهریور ۱۲ ۱۳۹۳

هرگز حکایت حاضر و غائب شنیده ای،من در میان جمع و دلم جای دیگرست …

دوست دارم صدات کنم، تو هم منو نگاه کنی

من تورو نگــات کنـم، تو هـم منـــو صـدا کنی 

قــربــون صفــات بـــرم، از راه دوری اومــــدم

جـــای دوری نمیـــره، اگه منــو نگـــاه کنــی 

دل من زندونیـــه، تــویــی که تنهــا میتــونی

این قفـــس رو وا کنــی، پرنــده رو رهــا کنی

میشه کنج حرمت، گوشــه قــلب من باشــه

میشــه قلــب منــو مثــل گنبــدت طــلا کنی 

دلنوشته های خودتونو با موضوع امام رضا در قسمت نظرات همین پست بذارید 


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۳/۰۶/۱۲
  • ۷۸۲ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۷)

  • زهراسادات عاملی
  • سلام بر شما...چرا که نه با کمال میل...باعث افتخاره همکاری با شما استادان عزیز
    فقط باید دلنوشته هام موضوعاتش خاص باشه یا ازادم در انتخاب موضوع؟
    تو همین پست یا تو پست های اتی هم میشه گذاشت؟
    پاسخ :
    سلام ، موضوعاتش فرقی نداره ، توی بخش نظرای هر پستی که گذاشتین هم فرقی نمیکنه 
    ازشون توی پستای اینده استفاده میشه 
    ممنونم 
  • مریم پورعابدینی
  • سلام و درود به شما اقای غزوی عزیز خوبید؟خسته نباشید
    ولادت با سعادت امام رضا(ع)رو به شما تبریک میگم امیدوارم دلتون همیشه شاد شاد شاد باشه زندگیتون پر از ارامش و اسایش
    پاسخ :
    سلام ویژه به شما ، منم تبریک عرض میکنم 
    کاش کنار پنجره فولادت
    یک لحظه سکوت بود و من بودم و تو
    خیلی دلم برات تنگ شده آقا جان
  • زهراسادات عاملی
  • باز دلم هوایی شده است و دلتنگ
    می خواهم به هر قیمتی که شده است به سویت پرواز کنم
    مثل کبوتران حرمت دورت بگردم
    کنار ضریحت از ناگفته هایم بگویم
    چقدر دلم برای پنجره ی فولادت تنگ است
    پنجره ای که هزاران دل به ان گره خورده است
    پنجره ای که معجزه می کند...
    پاسخ :
    ممنون ، بسیار زیبا ...
    خانم عاملی اگه دوست داشتین میتونین اینجا متنها یا شعر و دلنوشته های خودتونو بذارین تا در پست های اینده بنام خودتون استفاده بشه 
  • زهراسادات عاملی
  • باز دلم هوایی شده است و دلتنگ
    می خواهم به هر قیمتی که شده است به سویت پرواز کنم
    مثل کبوتر های گنبدت دورت بگردم
    کنار ضریحت از ناگفته هایم بگویم
    چقدر دلم برای پنجره ی فولادت تنگ است
    پنجره فولادی که معجزه می کند...
  • مریم پورعابدینی
  • سلام اره جزو همون افراد هستم:-(
    براتون دعا میکنم یکشنبه دستاتون ضریح طلایی اقا امام رضا(ع)رو لمس کنه و به همه خواسته های بزرگ و کوچیکتون برسید التماس دعا
    دوست دارقلب شما
    پاسخ :
    لطف دارین ،منم همچنین 
    محتاج دعاییم 
  • مریم پورعابدینی
  • سلام براقای غزنوی عزیزو گران قدرامیدوارم کیفتون کوک باشه
    ممنون به خاطراین پست زیبا ودلانه هرچقدر با امام خوبیها درددل کنیم کمه
    امیدوارم اگه نرفتین مشهدحتمابرین اگه هم رفتین دوباره برین
    متاسفانه تا حالا قسمت من نشده برم زیارت از همین جا ازشما درخواست میکنم واسه من و بقیه کسایی که تا حالا نرفتن دعاکنید که بتونن برن التماس دعا
    دوست دارقلب شما
    پاسخ :
    سلام خانم پور عابدینی ، زنده باشید 
    پس شما جزو اون دسته از کسایی هستین که تا حالا قسمتتون نشده برین حرم ، انشالله امیدوارم بحق این روزای عزیز 
    بزودی زود قسمتتون بشه... ، منم خیلی وقته که نرفتم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">