جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

نظرسنجی 2

سه شنبه شهریور ۵ ۱۳۹۲

در میان سردبیران شبکه رادیویی جوان در حال حاضر 

کدام سردبیر را به عنوان

 بهترین سردبیر از لحاظ کیفیت کار و برنامه ، جذب مخاطب ، پخش ایتم های متناسب با جوان امروز ، تهیه برنامه ای جذاب ، جلب اعتماد مخاطب و احترام گذاشتن و صرف وقت برای مخاطب 

انتخاب میکنید ؟

حامد مرادیانلیدا عرفانیان -شایان بهلولیعباس پیری -

شکوفه موسویمهدی شاه رضاییحسن صنوبری

زهره عبدالرحیم -علی نوبختشاهین شرافتی

انسیه شمس الهی-سمانه مبلغ حسینیسیروس رجبی -

علیرضا محمدنیا - مجتبی حسنی

 

در نظرسنجی وبلاگ موج برتر نفرات برتر به ترتیب نظرسنجی و کسب ارا 

لیداعرفانیان-سیروس رجبی-حسن صنوبری انتخاب شده اند .

 نظر شما چیست ؟


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۶/۰۵
  • ۸۲۳ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۸)

  • ناصرغلامی
  • بنظرمن آقای مجتبی حسینی

    بنظرم

    سمانه مبلغ حسینی وشایان بهلولی وشاهین شرافتی

    هنوز یکم ناپخته ان البته بینشون شاهین شرافتی بهتره

    اقای شاه رضاییم یکم سبکشون خیلی کند وغمگینه ولی مخاطب خاصه خودشو داره و خیلیا میپسندد

    عباس پیری خیلی خوبه ولی بعد سبقت ازاد ازش نا امید شدم

    خانوم موسوی کارشونو نمیشنوم زیاد.........برام جذاب نیست شاید

    ولی بقیه

    همه عالین

    خدایی خیلی عالین

    نمیشه اصلن با هم مقایسه کرد.......خوبن همگی(البته خوب بودند)

    آقای مجتبی حسنی
  • هانیه شالباف
  • سلام...خسته نباشین:)

    همچنان منتظر مدیر هستم....

    به نظر من بهترین ها اقای رجبی و خانم عبدالرحیم هستن.

     

    یا حق..

    پاسخ :
    ممنون
    اقای رجبی 
    خانم عبدالرحیم 
  • مطهره باقری
  • سلام..خسته نباشید

    من آقای سیروس رجبی رو انتخاب میکنم.

    ایشاا... همیشه موفق باشن

  • فاطمه قاسمی
  • سلام 
    خوب هستید؟
    من خانم عرفانیان انتخاب میکنم
    به نظرم ایشون بهترینند
    پاسخ :
    سلام 
    خانم قاسمی عزیز 
    خانم عرفانیان ، عالیه 

    یادم رفت آقای پیری رو هم بگم

    من برنامه های مناسبتی ایشونو شنیدم و واقعا کارشون عالیه


    البته از حق نگذریم همه خوبن اما هر کدوم سلیقه های متفاوتی دارن و خب به طبع مخاطبان خاصی نیز

    منم چون برنامه های این عزیزان رو میشنوم اینا رو انتخاب کردم.....انتخاب ها سلیقه ای اند

    پاسخ :
    اقای پیری 
    کاملا درسته ... انتخاب ها سلیقه ای هستند 
    البته برای کسی که از 24 ساعت ، 30 ساعت رادیو گوش بده کلا اینچیزا عادیه ... 

    آقای رجبی و مرادیان

    خانم عبدالرحیم

    من اینا رو بیشتر میشناسم و برنامه هاشونم دوس دارم

    آقای بهلولی هم که خیلی وقته ازش خبری نیست.....دیدینش سلامشو برسونید

    پاسخ :
    اقای رجبی -اقای مرادیان -خانم عبدالرحیم 
    بله ... چشم ! ... 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">