جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

سلام ماهی های به خاک نشستۀ اروند...

سالهای نبودنتان به درازای تمام عمر خیلی ها بود... 29 سال...

به قدر تمام هواخوری هایمان در این سالهای بی شما، خاک خوردید...

و خوشا به حال خاک... 

دوباره یادمان میاید خیلی چیزها... 

 

بزرگترین گناه بشر شاید 

به انتظار نشستن است

من اما  به انتظار تو می دوم ...

 

 

  • جوان و جوانه

باز آی دلبرا که دلم بی قرار توست
وین جان بر لب آمده در انتظار توست...

  • جوان و جوانه

استاد دوستی هنرمند و گوینده پیشکسوت رادیو و سال‎های دفاع مقدس، در آخرین اجرای خود در شبکه رادیو پیام، از محاصرۀ مرگ گفت .

استاد عزیز ، مهران دوستی تنها چند روز قبل از فوت خود در شبکه رادیویی پیام، برای آخرین بار پشت میکروفون رادیو پیام نشست و با صدای ماندگار خود، آخرین واژه‎ها را با مضمون زندگی دوباره و یاد خداوند بزرگ، بر زبان جاری کرد.

دعوت میکنیم تا تصاویر اسکن شده متن اجرا شده توسط استاد دوستی به همراه یادداشتهایی در متن و دستخط استاد دوستی رادر این پست حتما ببینید . متن‎های آخرین اجرای او، همراه با حاشیه ‎نویسی با خط ایشون، منتشر می‎شود.

  • جوان و جوانه
  • جوان و جوانه

علی سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان از نجات رادیو می‌گوید 

رادیو به جایگاه سابقش باز خواهد گشت!

علی سیفی از مدیران با سابقه رادیو است که این روزها مدیریت «رادیو جوان» را بر عهده دارد. آنچه در ادامه می‌خوانید خلاصه‌ای از گفت‌وگوی طولانی ما با مدیر خوش فکر و خوش برخورد این رادیوست. 

به عنوان اولین سوال علت محبوبیت «جوان ایرانی سلام» و همراه شدن مخاطبان با این برنامه چیست؟

برای پاسخ به سوال شما باید کمی به سال‌های دورتر رادیو جوان بازگشت برنامه‌های به یاد ماندنی چون مجله بامدادی با اجرای «مهران دوستی»، برنامه بسیار موفق «یک صبح یک سلام» با اجرای «محمدجعفر خسروی» و در ادامه اجرای خوب سرکار خانم «صداقتی» و در حال حاضر برنامه «جوان ایرانی سلام» با اجرای پرنشاط «پیمان طالبی». رادیو جوان با ابداع سبکی جدید در ارائه محتوا، کرسی جدیدی در حوزه رسانه‌ای ایجاد کرد. این را نباید از نظر دور داشت که راه‌اندازی شبکه رادیویی جدید مثل جوان دقیقاً مصادف با گسترش زمانی و تعدادی از شبکه‌های تلویزیون بود و در آن دوران یعنی در سال‌های 74 – 73 عده‌‎ای در سازمان صداوسیما معتقد بودند که عمر رادیو به پایان رسیده است و باید رادیو از عرصه سپهر رسانه‌ای خارج شود ولی رادیو خود را با فن‌آوری روز وفق داد و کم‌کم به عرصه رقابت بازگشت که البته این بازگشت برای رادیو جوان بسیار شکوهمندانه بود. 

چرا برنامه‌ای از این دست که تا این حد با مردم ارتباط برقرار کند، کم داریم؟

به این سوال از دو منظر می‌توان نگاه کرد. چرا در سایر شبکه‌های رادیو نیست یا چرا در شبکه جوان چنین برنامه‌ای نیست! پاسخ بخش اول را باید در سیاست‌ها و درون مایه دیگر شبکه‌های رادیویی جستجو کرد. به هر حال هر شبکه رادیویی دارای ماموریت و اهداف خاص است و شاید ماموریت و اهداف آن اجازه ندهد به سبک رادیو جوان برنامه تولید کند. برای مثال شما از یک شبکه تخصصی نمی‌توانید توقع برنامه‌ای در تراز رادیو جوان داشته باشید. اگر از زاویه رادیو جوانی بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم نیز باید به ماموریت‌ها و اهداف متکثر این شبکه رادیویی اشاره کنیم. رادیو جوان باید در حوزه‌های متنوعی برنامه‌سازی کند و اهداف و ماموریت‌های سازمانی را اجرا نماید، موضوعاتی چون اقتصادی، دانش، فرهنگ، تفریحات و... به همین دلیل، هم ماموریت‌ها متنوع است و هم نمی‌توان برنامه‌ای صبحگاهی را با سایر برنامه‌ها در یک ردیف قرار داد. ولی رادیو جوان همواره نشان داده است که در حوزه‌های رسانه‌ای جریان‌ساز بوده و در سال‌های نه چندان دور برنامه‌های علمی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و معارفی آن جایگاه ویژه‌ای در رادیو داشته و موفقیت در جشنواره‌ها نشانه‌ای از رفتار هدایت شده و برنامه‌ریزی منطقی آن بوده است.

  • جوان و جوانه