جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

شب های تقدیر ...

سه شنبه خرداد ۲۳ ۱۳۹۶

در این شب ها، مهم ترین حاجتتون از خدا چیه ؟ 

دلتون میخواد برای کی دعا کنین تو این شبها؟

به غیر از خودتون برای چه کسانی حاجت میخواید ؟

لطفا تو این شبها بی حاجت نباشید!

 

نظراتتون در همین پست بنویسید

 

پ.ن.1: دعا کنید برای یک حاجت مهم...

پ.ن.2:شب قدر است و قدر شب قدر تو میدانی به قدر من ننگر، قدر خویش اعطا کن

مخاطب خاص: تو این شبا نمیشه خیلیا رو بخشید...دنیای ما خیلی کوچیکه...

پایان بی انتها... روزهای آخر...


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • ۱۸۹۰ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۶)

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم
غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

 

چقدر زیبا و موشکافانه جواب دادید

بخشش گاهی وقتا خیلی سخته

پاسخ :
سلام،ممنون از نظرتون
بخشش کار آدم های بزرگه.... آدم رو بزرگ میکنه
تفاوت رود و مرداب تو گذشتنه... باید بگذری تا صاف و زلال بمونی
چرا همه رو میشه بخشید تو دنیای کوچیکمون جا برای بخشش هس. 
#یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را 
یکبار به نام من محتاج بینداز
#دعا اثر داره
التماس دعا😊
پاسخ :
بله... بخشش ادمو بزرگ میکنه ... 
اما شک نکنین تاوان بعضی کارها رو حتی اگه ببخشنتون هم خواهید داد ... درسته که ممکنه خیلی چیزا بخشیده بشن اما خدا خودش میبینه و به وقتش جبران میکنه!...
گاهی وقتا به جای اینکه خودمون رو از خدا بالاتر و  از همه بخشنده تر بدونیم لازمه از دریچه نگاه اون شخص که مورد ظلم واقع شده نگاه کنیم. ببینیم ایا اگه ما جای اون فرد و افراد بودیم میگذشتیم یا نه !
کسی یا چیزی که در گذشته ادم تاثیر منفی گذاشته باشه شاید بشه به راحتی از بدیش گذشت. البته اون هم با اظهار ندامتش(:
ولی کسی که آینده ادم رو ازش گرفته باشه قابل گذشت نیست.
شاید بگذری ... اما بالاخره یه جایی جبران میشه 
یه جایی باید تاوان نابودی اشخاصو پس بدی... تاوان هر کاری...



#این_نیز_بگذرد
#بعضی_چیزا_هیچوقت_جبران_نمیشن
#خدا_میداند...
#همیشه_نمیشه_به_همین_راحتی_گذاشت_و_رفت_که رفت...
#برای_همیشه_بعضی_چیزا_فراموش_نشدنی_هستن


*ممنون از نظرتون
*بیشتر نظر بدید...حتی اگر از نام مستعار استفاده میکنید!...
*در طالع من نیست که نزدیک "تو" باشم...
  می‌گویمت از دور "دعا" گر برسانند ...
  #سعدی


#همه_رو_نمیشه_بخشید...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلاااام
چ چالش جالبی!!!!!
من بغیر خودم تا حالا برا کسی دعا نکردم......
فکرم نکنم تا حالا کسیم برام دعا کرده باشه........کلن با دعا  رابطه خوبی ندارم
همه ی حاجت های مهمم فراموش کردم و بی خیالشون شدم......ته دلم دارمشون اما کم فکر میکنم اما عجیبه حالم خوبه:)
اما در مورد بخشیدن من ادم کینه ای نیستم اما همیشه وقتی تو خلوتم به بخشیدن فک میکنم میگم من همه رو بخشیدم همه رو اما راستش یه نفر هست که فک کنم نمیتونم ببخشمش یعنی چن بار بخودم گفتم بخشیدم اما ته ته دلم میدونم نبخشیدمش ......خوب شد گفتی شاید امشب بخشیدمش بشرطی که خدا جوابشو بده ٬بی خیال جوابش فک کنم خوشی وخوشبختیمون باشه که باید اونم خدا جور کنه.....
من ادم فوضولی نیستماااا اما کنجکاوم بدونم اون مخاطب خاص کیه که نمیشه بخشیدش :))))))
میفهمم که ادما یه ادمایی رو تو زندگی داره 
که تو همچین شرایطی قرارش میده.....یه وقتا واقعن از اون تنفر دارم نه واقعن ازش متنفرم شایدم بخشیدمش و این حس تنفر هست که منو ناخوشایند میاد :))))
فک کنم خودمم نفهمیدم چی به چی شد......:)))))
ولی جالب بود چون تا حالا به اینا فک نکرده بودم....خوب بود به اون ادمم امشب فک میکنم و میبخشمش اما نفرت٬٬٬٬نمیدونم
***** متنفر باشم اازش؟
نمیدونم
***** **** **

یاعلی:)
پاسخ :
سلام 
ممنون که نوشتید...
گاهی اوقات به این فکر می کنیم که این بخشندگی خدا مثل بقیه صفاتش عجب صفت خوبیه! وقتی بهت میگه "صدبار اگر توبه شکستی بازآ" اصلاْ یه حس آرامش بی نظیری میاد سراغت! چون دلت قرصه که اگه بری دست رد به سینه ت نمی زنه 
و به این فکر می کنم که چه اختیار خوبیه این بخشیدن و نبخشیدن که در اختیارمون گذاشته! مهم اینه که درست از این اختیارمون استفاده کنیم
بعضی وقتا باید بخشید چون اون بخشش انقدر به آدم حس آرامش میده که حد نداره 
بعضی وقتا باید بخشید اما فراموش نکرد، باید بخشید واسه آرامش خودمون و باید فراموش نکرد که از یک سوراخ دوبار گزیده نشد
بعضی وقتام نمیشه بخشید چون هیچ جوره نمیشه زخمی که به دلت نشسته رو فراموش کرد
اما امان از اون وقتی که هم نشه بخشید و هم اون زخمه انقدر عمیقه که تازه از خدا قصاص هم بخوای 
یادمون نره 
برای شکستن دل یه لحظه وقت کافیه... اما برای اینکه از دلش در بیاری شاید هیچ وقت فرصت پیدا نکنی...

و ....

میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قول من به باران بی امان بگو:
دل اگر دل باشد،
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد



التماس دعا
التماس دعا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">