جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

نظر سنجی

دوشنبه مرداد ۲۱ ۱۳۹۲

بهترین برنامه اینجا شب نیست شبکه جوان

از نگاه شما کدام برنامه است ؟

دلیل شما چیست ؟


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۵/۲۱
  • ۷۳۵ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۷)

  • محمدامین ترک زبان
  • سلام بهترین برنامه ی اینجا شب نیست صحبت های دکتر مجید رضا رجبی هستش که بامداد پنج شنبه ها پخش میشه ولی متاسفانه آقای حسنی که اصلا حرفه ای نیستن کل وقت کوتاهی که برای صحبت های آقای دکتر در نظر گرفته شده رو میگیرن و صحبت های حاشیه ای میکنن و خیلی بی ادبانه تو حرفای آقای دکتر میپرن لطفا اگه میشه مجری رو عوض کنید یا حداقل تایم این بخش برنامه رو بیشتر کنید که ما بیشتر بتونیم از صحبت های ایشون استفاده کنیم

  • ناصرغلامی
  • عالیست
    همه شون فوق العاده هستن اما من شب 6  رو بیشتر دوست دارم چون به اسم برنامه بیشتر میاد و اصلا احساس نمی کنی که آخر شبه
    پاسخ :
    سلام 
    خوش اومدین ، ممنون از نظرتون
     بله شب 6 برنامه خوبی هست 
    سلااااااااااااااااام ...
    میدونی چیه ؟؟؟ الان خیلی حالم گرفته شد  ؟!؟!؟ آخه تا همبین الان داشتم نظرمو در مورد شب ها مینوشتم شاید 20 خط نوشته بودم که یهو برق قطع شد و همش پاک شد... چقدر من بد شانسم ... بیخیال بگذریم ...!!!
    شب ها هر کدوم یه ویژگی و مشخصه هایی دارن که با بقیه شب ها متفاوته ... و هر برنامه ایی هم شنونده های خاص خودش رو داره که سلیقه ایی عمل میکنن ...
     منکه همه شب ها رو دوس دارم ولی میزان علاقه ام نسبت به هر کدوم متغیره ؛ کم و زیاد داره ...
    من که به شخصه شب 5 و شب 2 رو بیشتر دوس دارم ولی بقیه شب ها رو نمیتونم تفاوتی بینشون قائل بشم و بگم کدموشون بهتره !
    البته اینم بگم که هر کدومشون عیب ها و ضعف هاای هم دارن
    و در آخر اینکه هر کسی از دیدگاه و سلیقه خودش نظرش رو میگه !
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
    راستییییییییی نمیخواد تسلیم بشی خخخخخخخخخ.... من خیلی آروم  گفتم ! 
    پاسخ :
    سلام خوبین بله شوخی کردم اما بازم تسلیم ...
    سلیقتون عالی بود 
    ممنون از زحمتتون بابت نظر 
    نظر بقیه چیه 

    ما معمولا با توجه به یه چیزایی که فقط و فقط برای ما مهمن تصمیم میگیریم چند تا از این برنامه ها رو بشنویم و ملاک ها مون ممکنه که برای انتخاب برنامه ها خیلی درست نباشن

    منم نظرمو نمیگم چون بقیه هم نگفتن

    خیلی ناراحت شدم از اینکه وبلاگ دوست عزیزم فاطمه دارابی هک شده و امیدوارم که اون آدم به زودی سزای کارشو ببینه ولی به قول مامانم براش دعا کنیم شاید هدایت شد....هیچوقت آدما رو نفرین نکنیم.....اینا رو مامانم میگه حرف من نیست....ولی امیدوارم بتونیم اینجوری باشیم

    پاسخ :
    مادرتون کاملا درست میفرمایند ... دقیقا همینطوره 
    ان شا ءالله ...
  • فاطمه دارابی
  • سلام!همه شون خوبن!نمیشه انتخاب کرد...چون هر کدوم از شبا یه ویژگی دارن!
    راستی...وبلاگم هک شد و بعد پاک شد!دیگه برای جوانه هیچ فرصت برنده شدنی ندارم....
    به طور کل بدبخت شدم
    پاسخ :
    سلام 
    وای خدا بگم ... 
    اخه چرا، من اون موقع که توی وبلاگ گفته بودین یه نفر وبلاگمو هک کرده فهمیدم که چی شده بوده 
    به نظر من از این سرویس دهنده وبلاگ به یه سرویس دهنده دیگه ای برین ولی با همون ادرس 
    از اول شروع کنین ولی با اطمینان کامل ، شما میتونین فرصت هم زیاده کافیه دوباره بخواین 
    مطمئن باشین اون کسی که این کارو کرده خودش بعدا همه ی تقاص کارشو میده ، واگذارش کنین به خدا ...
    برای اون کسایی که اینکارا انجام میدن جز تاسف چیزی نداریم بگیم  ... 

    میام میگم ... باشه ؟؟؟
    پاسخ :
    سلام 
    باشه باشه ... من تسلیم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">