جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

۳۹ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

گفتگویی با شایان بهلولی ، سردبیر و تهیه کننده جوان 

شایان بهلولی،:  من ابتدا علاقه‌مند به کار در رادیو نبودم، ولی دوست داشتم کاری انجام دهم که ساخته ذهن خودم باشد. در آن زمان به دلیل علاقه زیاد پدرم به رادیو جوان به این سمت کشیده شدم و همیشه دوست داشتم خودم برنامه‌ای بسازم. پیش از این‌که به کار رادیو وارد شوم کارهای تصویری انجام داده و حتی فیلم کوتاه ساخته بودم، اما حالا رادیو برای من دوست‌داشتنی‌تر است. کسی که به کار رادیو علاقه داشته باشد مطمئنا به سمت رادیو خواهد آمد و نقطه شروع را حالا در هر قالبی که فکر می‌کند می‌تواند کاری انجام دهد، پیدا می‌کند. کار رادیو بسیار دوست‌داشتنی است و حالا هم یک فرصت ایجاد شده که افراد علاقه‌مند به رادیو می‌توانند در جشنواره جوانه حضور یابند و به نظر من این بهترین فرصت است. شایان می‌گوید: این امکان که مخاطب آماتور برنامه‌سازی کند فرصت بسیار خوبی برای کشف استعدادهای ناشناخته در این زمینه است. 

معتقدم اگر کسی می‌خواهد موفق باشد باید سعی کند از استعدادهای خود استفاده کند. اگر برنامه نوآورانه باشد و تقلیدی نباشد به نظر من آن وقت می‌توان گفت برنامه موفق بوده است. آن موقع است که خلاقیت، خودش را نشان می‌دهد و استعدادها نمایان می‌شود.

‌به نظر من برنامه خوب برنامه‌ای است که هم مولفه‌های برنامه‌سازی را رعایت کند و هم حرف جدیدی بگوید و حتی از یک موضوع قدیمی هم کمک بگیرد و یک کار نو ارائه کند. 

  • جوان و جوانه

زمین ایمان آورد و جهان سبز شد...
زمین سردش بود، زیرا ایمانش را از دست داده بود ؛ نه دانه ای از دلش سر در می آورد و نه پرنده ای روی شانه هایش آواز می خواند. قلبش از ناامیدی یخ زده بود و دستهایش در انجماد تردید مانده بود. خدا به زمین گفت: عزیزم ایمان بیاور تا دوباره گرم شوی. اما زمین شک کرده بود، به آفتاب شک کرده بود، به درخت شک کرده بود، به پرنده شک کرده بود. 
خدا گفت: به یاد می آوری ایمان سال پیشت چگونه به پختگی رسید؟ تو داغ پر شور بودی و تابستان شد، و شور و شوقت به بار نشست و کم کم از آن شوق و بلوغ به معرفت رسیدی، نام آن معرفت را پاییز گذاشتیم. اما... 
من به تو گفتم که از پس هر معرفتی، معرفت دیگری است، و پرسیدمت که آیا می خواهی تا ابد به این معرفت بسنده کنی؟
تو اما بی قرار معرفتی دیگر بودی. و آنگاه به یادت آوردم که هر معرفت دیگر در پی هزار رنج دیگر است. و تو برای معرفتی نو به ایمانی نو محتاجی. اما میان معرفت نو و ایمان نو ، فاصله ای تلخ و سرد است که نامش زمستان است.فاصله ای که در آن باید خلوت و تامل و تدبیر را به تجربه بنشینی، صبوری و سکوت و سنگینی را. و تو پذیرفتی.
اما حال وقت آن است که از زمستان خود به در آیی و دوباره ایمان بیاوری و آنچه را از زمستان آموختی در ایمان تازه ات به کار بری. زیرا که ماندن در این سکوت و سنگینی رسم ایمان نیست، ایمان شکفتگی و شور و شادمانی است. ایمان زندگی است
پس ایمان بیاور، ای زمین عزیز !
و زمین ایمان آورد و جهان گرم شد. زمین ایمان آورد و جهان سبز شد. زمین ایمان آورد و جهان به شور و شکفتگی و شادمانی رسید.
نام ایمان تازه زمین، بهار بود.

  • جوان و جوانه

بسته خبری شبکه جوان از 24 تا 30 ابان ماه 93 

در هفته ای که گذشت چه رویدادهایی در برنامه ها اتفاق افتاد ؟ 

*داستان خوانی وشعرخوانی  الهام پاوه نژاد ،رویا تیموریان ومنوچهروالی زاده  دربرنامه " اینجا شب نیست 2" در 25 ابان

*بررسی دلیل کاهش قیمت اوراق وام مسکن دربرنامه روزبخیر اقتصاد شنبه 24 آبان ماه شبکه جوان 

*ساماندهی کارتن خواب ها درفصل سرما در برنامهشنبه 24 آبان  حاضرجواب شبکه جوان 

*دیدنی ترین غارایران در "ده ترین" 

*بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال دربازی های تدارکاتی جام ملت های آسیا در برنامه چهار چهار دو یکشنبه 25 آبان  شبکه جوان

*سری جدید برنامه سبقت آزاد با اجرای رضا آفتابی از شنبه 24 ابان به روی آنتن شبکه جوان رفت 

* اضافه شدن بخشی بنام موغورسرا به صفحه رادیو رویش 

*بازگشت صدای ماندگار رادیو به شبکه جوان

*فروش مجوز به جای صدورمجورموضوع برنامه روزبخیراقتصاد

  • جوان و جوانه

کلیپ های تصویری از برنامه های مختلف شبکه جوان 

کلیپ های تصویری برنامه اینجا شب نیست 2 به تهیه شایان بهلولی و کلیپی از تصاویر نشست پاتوق شبانه در ساختمان شهداء 

دریافت جدیدترین کلیپ تصویری اینجا شب نیست 2 

دریافت اولین قسمت از کلیپ تصویری نشست عوامل برنامه پاتوق شبانه 

 

  • جوان و جوانه

به بهانه تغییر ریاست رسانه ملی 

یاد ایام /اندر احوالات رئیس پیشین جام جم ، عزت الله ضرغامی 

آن عزت باحال، آن طرفدار تعدیل و اعتدال، آن عاشق تصاویر آرشیوی، آن رئیس رسانه ملی، ‌آن دوستدار پیام بازرگانی، آن پخش‌کننده زنده جام‌جهانی، آن خان باصفای جام‌جم، آن صاحب پرس‌تی‌وی و العالم، آن زاده دزفول، آن برای زیردستان واندرفول، آن معاند ماهواره، آن برنامه کودکش پر از خاله، آن مبدع تله فیلم، آن دوستدار آش و حلیم، آن تکریم‌کننده چهره‌های ماندگار، آن یگانه روزگار، سلطان اهل سیما و فخر اهـل صـدا، عـزت‌الله ضـرغــامـی- انارالله‌برهانه – بر همه‌کس رئیس بود و در ساخت سریال تمام بود. از کرامات او این بود که به دوران شباب در کار عمران و سیمان بود و مدرک از پلی‌تکنیک گرفت؛‌ پس روی در سینما نهاد و معاونت سینما بدو سپردند. پرسیدند « سینما را چه به سیمان؟». فرمود «هردو 5 حرف دارند؛ سین، نون، میم، یا، الف». از این جواب، فک‌ها بیفتاد و مغزها پکید. پس معاونت سیما را هم به او دادند در عهد شیخ لاریجانی. علت را پرسیدند، گفت «نونش افتاد اما سیما نونش از سینما بیشتره». نقل است که چون کلید جام‌جم از شیخ لاریجان به او رسید، مخازن آرشیو را به طرفه‌العینی بدرانید و به جماعت برنامه‌ساز فرمود: «برید، حالش‌رو ببرید».

پس امر کرد تا هرچه فوتبال زنده در عالم باشد، پخش کنند ولو لیگ دسته 2 جزیره گالاپاگوس. و این از کرامات بود. آورده‌اند که روزی به در مسجد بلال رسید، می‌گریست و داخل نمی‌شد. حال پرسیدند. گفت «فیلم کمتر از 8 دقیقه اصلاح دیده‌ام، شرم دارم که پا در خانه خدا نهم!». آورده‌اند که در دورانش هر سریالی ساخته می‌شد، فریاد «وااعتراضا» از طبیب و بیمار و بیعار و بیطار بلند بود از فرط خوشحالی و در احوالش گفته‌اند که گفت:‌ «انا لکدام ساز اتحرک الحرکات الموزون» (ترجمه: اگر نسازم، می‌گویید این چه تلویزیونی است؟ اگر بسازم، می‌گویید این دیگر چیست که ساخته‌ای؟). و او را «حامی‌البرنامج» نامیدند چون مثل کوه پشت‌سر همه می‌ایستاد.

  • جوان و جوانه

نشست پاتوق شبانه با حضور جمعی از نویسندگان و عوامل شبکه رادیویی جوان و مخاطبان 

تصویری در پایان مراسم - 21 ابان ماه - استودیو هشت ساختمان شهدای رادیو - معاونت صدا 

  • جوان و جوانه

درب بلال صداوسیما - خ ولیعصر-نرسیده به پارک وی 

  • جوان و جوانه

اختتامیه چهارمین جشنواره جوانه همانند دوره قبل در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد . در ایین اختتامیه چهارمین جشنواره جوانه ، عوامل شبکه رادیویی جوان ، شنوندگان و کاندیداهای جشنواره حضور پیداخواهند کرد . 

چهارمین جشنواره جوانه با حضور معاونت محترم صدا و جمعی از مهمانان ویژه ، 8 دیماه در محل مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد . 

8 دیماه وعده دیدار همه جوانه ها در برج میلاد 

شرکت کنندگان در ایین اختتامیه بایستی در سامانه ثبت نام که در اذر ماه فعال خواهد شد ثبت نام نمایند . بخشی از مراسم در صورت امکان بصورت زنده از محل برج میلاد بروی انتن خواهد رفت . شروع مراسم از ساعت 16 خواهد بود . 

  • جوان و جوانه

ویژه بازدیدکنندگان جوان و جوانه :

     دریافت اسلاید فرصت سازی رسانه ای

  • جوان و جوانه

فرهنگ و جوان

۲۴
آبان

سال هاست که کلمه جوان از اصطلاحات متداول وپر مصرف در سیاست و فرهنگ واجتماع است چه بسیار سیاست مدارانی که با این عنوان رای آوردند وچه بسیار طرح ها که با نام جوان تایید وتصویب شد ه است چه بودجه ها که از یمن نام جوان از خزانه بیرون رفته اند وچه همایش ها که با این اسم بر پا شد... اما همچنا ن جوان ایرانی دچار بحران ها ی مختلف اقتصادی وفرهنگی وسیاسی و اجتماعی است چرا چنین است؟

مهم ترین ومغفول افتاده ترین نیاز جوان نیاز فرهنگی وفکری است چون در جوانی است که فرد شخصیت خود را می شناسد ومی سازد و وجود زمینه ها والگوهای لازم وکافی برای او از مهم ترین نیاز های جوان است ،در باره فرهنگ دو دید گاه در کشور وجوددارد اولی بیشتر بسته به مقوله فرهنگ نگاه می کند وفکر می کند جوان باید به گونه ای که ما می خواهیم فکر کند وفرصت انتخاب وتجربه وخطا را ازجوان می گیرد واگر این جریان حاکم شود جوان دچار سرخوردگی وانزوا می شود .

  • جوان و جوانه

در اولین نشست چهره به چهره هم پاتوقی ها با عوامل پاتوق شبانه دو عنوان شد 

سفرهای پاتوقی با حضور عوامل پاتوق شبانه به مراکز استان ها 

در نشست چهره به چهره هم پاتوقی های شبانه دو ، لیدا عرفانیان در گفتگویی با شنوندگان حاضر در مراسم ، وعده سفرهای پاتوقی را داد. در این سفرها عوامل پاتوق شبانه با سفر به مراکز استان ها ، برنامه پاتوق شبانه را از ان مکان ها ضبط خواهند نمود . 

در این برنامه که در استودیو 8 ساختمان شهدا رادیو برگزار گردید ، در پایان مراسم تصاویری جهت تهیه کلیپ با سخنان شنونده ها در رابطه با برنامه پاتوق شبانه ضبط گردید . 

سری جدید پاتوق شبانه با انرژی مضاعف عوامل این برنامه در حال اماده سازی و تعیین محتوای برنامه است .

منتظر شنیدن سری جدید پاتوق شبانه از دیماه باشید . 

  • جوان و جوانه

پس از طی عمل جراحی قلب باز استاد مهران دوستی و مراحل بهبودی ایشان ، امروز 24 ابان ماه استاد مهران دوستی ؛گوینده باسابقه رادیو ، به خانه خود رادیوجوان بازگشت . 

مهران دوستی پس از غیبت چندین هفته خود بدلیل عمل جراحی ، امروز در پخش شبکه جوان حضور یافت و کافه شبکه جوان را کافه رادیویی نمود .

برنامه کافه رادیو از این پس با اجرای مهران دوستی بروی انتن خواهد رفت .

کافه رادیو شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15

 

مهران دوستی گوینده موفق و پیشکسوت رادیو جوان بعد از گذراندن دوره نقاهت جراحی قلب سرانجام به برنامه خود (کافه رادیو) بازگشت. مهران دوستی با اجرای دوباره برنامه کافه رادیو و با طنین صدایش مخاطبان این برنامه را که انتظار حضورش را داشتند دل شاد کرد.

کافه رادیو کاری از گروه جوان وفرهنگ شبکه جوان است که به مسایل گوناگون فرهنگی و هنری روزمی‌پردازد. این برنامه روزهای شنبه تا چهارشنبه به بررسی رویدادها در حوزه‌های سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، داستان، شعر و ادبیات اختصاص دارد. این برنامه شامل آیتم‌های «میز هنرمندان» است که در این بخش با هنرمندان برجسته در حوزه‌های مختلف گفت‌وگو می‌شود. «میز ادبیات کهن ایران» نیز به بررسی اشعار پارسی و داستان‌های کهن ایران زمین می‌پردازد.«میز شاعران جوان» در این میز با شاعران جوان ایرانی گفت‌وگو می‌شود.

  • جوان و جوانه

با شروع ارسال اثار چهارمین جشنواره جوانه ، این جشنواره کار دریافت اثار از رادیویی ها را در 24 ابان ماه به پایان رساند . 

شرکت کنندگان در چهارمین جوانه توجه داشته باشند داوری مقدماتی اثار دریافتی اغاز شده است و تا اذرماه ادامه خواهد داشت . پس از داوری مقدماتی ، داوری نهایی اغاز خواهد شد و از هر بخش اثراتی که بالاترین امتیاز را در بین راه یافتگان به مرحله نهایی پیداکرده باشند معرفی خواهند شد . از هر بخش 10 نفر به عنوان کاندیدا معرفی میشود و درصورت لزوم امکان افزایش تعداد کاندیداها وجود دارد . 

 

  • جوان و جوانه

اولین نشست هم پاتوقی های پاتوق شبانه شبکه جوان روز چهارشنبه با حضور عوامل این برنامه در استودیو 8 سازمان ؛ برگزار شد . دراین مراسم که با حضور شنونده های برنامه پاتوق شبانه و عوامل این برنامه برگزار گردید ، مسابقه های مختلفی در بین برنامه برگزار شد . 

گزارش کوتاه از مراسم چهارشنبه :در این مراسم لیدا عرفانیان ؛ سعید خورسندی،منصور اسکندری به عنوان عوامل برنامه پاتوق شبنه حضور داشتند . فرزاد محمدی مسئولیت هماهنگی با مهمانان و شنونده ها را بر عهده داشت . هادی ابوالفضلی به عنوان صدابرداری ماهر ، مسئولیت صدابرداری و ضبط برنامه را بر عهده داشت .

با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی از شنوندگان پاتوق شبانه در لیست ثبت نامی ها بودند اما تنها تعداد بسیار اندکی از شنونده ها در این مراسم حاضر شدند . اما با شروع مراسم به دلیل جذابیت برنامه این مسئله به چشم نیامد . مراسم با تاخیری از ساعت 15 و سی دقیقه اغاز شد . در این مراسم همچنین خانم ها ترسا و توفیقی به عنوان نویسنده پاتوق حضور داشتند . شایان بهلولی از سردبیران و تهیه کنندگان جوان رادیو با تیمش در این مراسم حضور داشت .امیرعضد؛ نویسنده و ایتم ساز،در انتهای مراسم به جمع پاتوقی ها پیوست .  بزودی منتظر شنیدن این برنامه که در استودیو 8 تولید و ضبط شد باشید . 

تصاویر و کلیپ تصویری مراسم بزودی در وبلاگ جهت دریافت قرار داده خواهد شد . 

  • جوان و جوانه

یادگاری ...

۱۵
آبان

استاد مهران دوستی در بیمارستان شهید رجایی تهران و سعید پورمحمودی گویندگان شبکه جوان

  • جوان و جوانه

اینجا ایستگاه خبری شبکه جوان

کاری از جوان و جوانه 

تیتر مهم ترین اخبار این هفته رادیو جوان را در این پست مشاهده کنید 

دربرنامه روزبخیر اقتصاد شنبه 10 آبان ماه شبکه جوان  درخصوص طرح افزایش قیمت آب برای مشترکین پرمصرف وهدررفتن دوچندان آب دربخش کشاورزی ،گفت وگو شد . 

بررسی تأثیرواقعه کربلا دردنیای مجازی دربرنامه" واقعه آنلاین" شبکه جوان

برنامه" واقعه آنلاین"  عنوان ویژه برنامه ازگروه جوان ودانش است که یکشنبه 11آبان  به بررسی تأثیرواقعه کربلا دردنیای مجازی ،اینترنت ودربین وبلاگ ها پرداخت . 

نقد و بررسی سینمای مذهبی و دینی در ایران در برنامه اپارات شبکه جوان 

معرفی نرم افزارها ی موبایلی واپلیکیشن ها با موضوع محرم دربرنامه واقعه آنلاین 

خداحافظی سعید پورمحمودی با رادیو

بازخوانی کتاب دا در برنامه اینجا شب نیست 2 

اتمام مهلت ارسال اثار جشنواره جوانه تا 24 ابان ماه 

  • جوان و جوانه

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها روز شنبه، 17 آبان‌ ماه کار خود را در محل مصلی بزرگ تهران اغاز خواهد نمود . 

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از 17 تا 23 آبان‌ ماه با شعار «آزادی مسؤولانه» در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران هر روز از 9 صبح تا 20 برگزار می‌شود.

در طول زمان برگزاری نمایشگاه تعدادی از شبکه های رادیویی هر روز بخشی از برنامه های خود بصورت ویژه برنامه را از محل نمایشگاه بروی انتن خواهند برد . 

65 پایگاه خبری، 31 خبرگزاری و 56 روزنامه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی حضور خواهند داشت .  

  • جوان و جوانه

واقعا چند درصد مردم تلاش کردند ایده خود را جامه عمل بپوشانند؟ باور غلطی که در بین مردم وجود دارد این است که فکر می کنند برای راه اندازی یک شغل نیازمند یک سرمایه هنگفت هستند. کار‌آفرین فرصت طلب و شکارچی فرصت است. کارآفرین ریسک پذیر، آینده نگر و مهم تر از همه عمل گرا است. با خیلی از افراد که صحبت می‌کنم می‌بینم ایده هایشان در حد حرف است. هیچ کدام حاضر نیستند وارد کار شوند. اگر وارد شوند بسیاری از تفکرات غلطشان درباره کسب و کار از بین می رود. کار‌آفرینان کسانی هستند که به استقبال خطر می روند. 

جوان باشی، مستعد و خلاق هم باشی، همت و پشت کار هم به آن اضافه کنی، می‌شوی یک عدد، مثبت اندیشِ‌ موفقِ کار‌آفرین. کسی که نان بخور و نمیر کارمندی به مذاقش سازگار نیست، کسی که نمی تواند 30 سال از بهترین سالهای عمرش را چشم و گوش بسته در کنج یک اداره در‌جا بزند.

  • جوان و جوانه

نام انتخابی برای یک برنامه باید بتونه دقیقا جهت گیری و محتوای برنامه را به مخاطب نشان بدهد پس نام انتخابی باید در حوزه واژگان مخاطب باشه بخصوص در شبکه ای که اکثر مخاطبانش جوانان باشند 

در نامگذاری نامهای برنامه و ارم دو شبکه رادیویی که دارای مخاطبان مخصوص بخود هستند باید تفاوت وجود داشته باشه مثلا نام برنامه در شبکه فرهنگ و یا نوع ارم و انونس متفاوت با شبکه جوان باشد . 

ارم در یک برنامه رادیویی : شروع یک برنامه رادیویی که محتوی و ساختار ان از محتوی و جهت گیری و گاه موضوع برنامه خبر میدهد و بطور معمول عبارت است از یک قطعه موسیقی و یک واژه یا جمله کوتاه 

  • جوان و جوانه

دری از بهشت

۱۱
آبان

رسول اکرم صلی الله علیه و آله در حدیثی گهربار، امام حسین علیه السلام را عامل خوشبختی معرفی کرده و فرموده‌اند: بدانید که حسین دری از درهای بهشت است.

 پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلى ا‏لله‏ علیه ‏و ‏آله فرمودند : به وسیله من هشدار داده شدید و به وسیله على علیه ‏السلام هدایت می‌یابید و به وسیله حسن احسان می‌شوید و به وسیله حسین خوشبخت می‌گردید و بدون او بدبخت. بدانید که حسین درى از درهاى بهشت است، هر کس با او دشمنی کند، خداوند بوى بهشت را بر او حرام می‌کند.

شمشیرها تمام شد و نیزه ها تمام                     شد سنگ ها تمام... بماند بقیه اش

قصه به "سر" رسید و تازه شروع شد                شعرم نشد تمام ... بماند بقیه اش...

  • جوان و جوانه

استاد مهران دوستی پس از عمل جراحی قلب باز که یکی از سخت ترین عمل ها میباشد ، هم اکنون حال مساعدی دارند و بزودی به شبکه جوان باز خواهند گشت . 

شنوندگان گرامی توجه داشته باشید ، برنامه کافه رادیو از دو هفته اینده ، از 17 ابان ماه در صورت صلاحدید استاد مهران دوستی و بهبودی ایشان ، با صدای این گوینده بطور زنده از شبکه جوان پخش خواهد شد . 

  • جوان و جوانه

دلنوشته ها و نظرات زیبای عاشورایی خودتونو در بخش نظرات این پست بگذارید 

هر کجا هستم باشم ، اسمان مال من است 

  • جوان و جوانه

تو که ماهی ...

۰۹
آبان

نذر دستهای تو … هر وقت اضطرار و تشنگی امان می برد ، هر وقت بی ادبی ایمان را تهدید می کند، 
هر وقت بی وفایی و بی معرفتی کمر می شکند،هر وقت گره های زندگی آنقدر پیچیده می شود که کسی را یارای باز کردن آن نیست...، همه دلتنگ مردی با ایمان و با ادب و با وفا و با معرفت می شوند که گره های سخت و در هم پیچیده را "بی دست" باز می کند.
پس سلام خدا و فرشتگان مقرب و پیامبران و صالحان و همه شهدا و راست گویان و راست قامتان و پاکان تاریخ هر صبح و شب بر تو باد ای پسر بی نظیر امیرالمومنین ، من کیم که شهادت بدهم که تو همان عبد صالحی هستی که یاری امام زمانت را کوچک نشمردی و سنگ تمام گذاشتی و چه نیکو برادر صبور مجاهد حمایت کننده ای هستی...و من اینجا ایستاده ام صله تولد تو که هدیهی ام البنین شجاع و مهربان به زهرا و علی و حسن و حسین و زینبی از تو که علمدار و سقا و رشید و باوفا و گره گشایی
از تو که ماهی... ماه بنی هاشم ، باز کردن گره قصه های پر غصه امام زمانم را بخواهم
که بی او ما را یارای نوشیدن نوشداروی قرآن نیست ، که بی او تشنگی و بی ادبی و بی معرفتی ما را تهدید می کند ، که بی او... عمو جان سخت می گذرد سخت...

  • جوان و جوانه

تنظیم خبر توسط جوان و جوانه /این لحظه از پخش شبکه رادیویی جوان - در طی روز پنجشنبه 8 ابان ماه شبکه رادیویی جوان 

رادیو جوانه با اجرای ابوالفضل اینانلو از ساعت 17 امروز پخش خود را اغاز کرده است 

رادیو جوانه ویژه برنامه ای است که در طول برگزاری جشنواره های مختلف جوانه بروی انتن شبکه میرفت که بنا به روزهای باقیمانده تا اتمام فرصت ارسال اثار ، امروز این ویژه برنامه بصورت خاص به جشنواره چهارم جوانه خواهد پرداخت . 

تا اتمام فرصت ارسال اثار جوانه چیزی باقی نمانده است ... 

  • جوان و جوانه

رادیو جوان در هفته ای که گذشت 

مجموعه ای از اخبار شبکه جوان - 3 تا 9 ابان 

تنظیم توسط جوان و جوانه 

  • جوان و جوانه

خاطرات جوان-  تصاویر اجرای زنده برنامه پاتوق شبانه شبکه جوان و

تصاویری از عوامل برنامه در لحظات مختلف اجرای برنامه 

مشاهده گالری تصاویر از یک برنامه زنده پاتوق شبانه - ساختمان پخش زنده 9 دی معاونت صدا 

در پشت صحنه این برنامه تعدادی از عوامل شبکه را مشاهده میکنید .

  • جوان و جوانه

جوان و جوانه - برنامه رادیو رویش شبکه جوان جمعه  این هفته 9 ابان و هفته بعد 16 ابان همراه با ویژه برنامه هایی کوتاه تولیدی از شنوندگان این شبکه حال و هوایی عاشورایی را با مخاطبان تداعی خواهد کرد .

همراه باشید با رادیورویش عاشورایی این هفته 

جمعه ها 9 تا 10 صبح 

شبکه جوان 

  • جوان و جوانه

 اولین نشست چهره به چهره هم پاتوقی ها با عوامل پاتوق شبانه دو 

زمان: چهارشنبه بیست ویک ام ابان ماه 
مکان :ساختمان شهداء( استدیو یک ) ساختمان شهدای رادیو 
                                            هم پاتوقی شماهم دعوتین.

 

 

  • جوان و جوانه

دریافت نرم افزار پخش رادیو بر روی تلفن های همراه هوشمند - معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران 

  • جوان و جوانه

یه اتفاق خوب

۰۶
آبان

توی این پست بگین که این روزا منتظر چه اتفاق خوبی تو زندگیتون هستین ؟ نظرات شما در این پست منتشر میشود

 

به یک اتفاق خوب جهت رخ دادن نیازمندیم! 

 

همین روزا یه اتفاق خوب میفته 

  • جوان و جوانه