جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

اینجا مکان برگزاری اختتامیه سومین جشنواره بین المللی جوانه 

معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران 

 تصاویری ویژه از مکان برگزاری اختتامیه 

به همراه 

مشخصات و معرفی امکانات مکان برگزاری ویژه کلیه شرکت کنندگان در مراسم 


تهران 

برج میلاد - مرکز همایش های بین المللی برج میلاد :

ساختمانی 8 طبقه با زیربنای حدود 50 هزار متر مربع شامل یک سالن اصلی با ظرفیت 1700صندلی و12 سالن فرعی66 تا 250 صندلی مجهز به  امکانات پیشرفته  جهت برگزاری جشنواره ها ، همایش ها و اجرای کنسرت های موسیقی است.

این مرکز مجهز به پیشرفته ترین سیستم های صوتی ، تصویری و نور پردازی، استودیو تصویری دیجیتال پیشرفته  ، رادیو داخلی با امکان برگزاری همزمان همایش ، نمایشگاه و پذیرایی ، چشم اندازی منحصر به فرد مشرف به تهران از کنار برج میلاد است.

مرکز همایش ها و جشنواره ها برج میلاد تهران دارای 1200 واحد پارکینگ سر پوشیده و2000 واحد روباز ، اشپزخانه مجهز ،1000 متر فضای نمایشگاهی ،9 دستگاه آسانسور با ظرفیت ها و کاربری های مختلف می باشد . 

 

امکانات ویژه مکان برگزاری مراسم اختتامیه mail : 

1)   سالن حافظ (اصلی) با گنجایش 1600 نفر

2)   2 باب سالن 200 نفره

3)   2 باب سالن 110 نفره

4)   6 باب سالن سینمایی 66 نفره

5)   یک باب سالن کنفرانس ویژه 70 نفره

6)   اتاق گفتگوی ویژه

7)   استودیو صدا و تصویر

8)   تالار پذیرایی مولوی با ظرفیت 150 نفر

9)   تالار شهریار با ظرفیت 50 نفر

10)  تالار پذیرایی خیام با ظرفیت 800 نفر

11)  فضای نمایشگاهی 800 متر مربع

12)  پارکینگ ویژه و پارکینگ طبقاتی  با ظرفیت 1200 خودرو

13)  اتاق UPS

14)  سالن روباز عطار 

15) دبیرخانه همایش

16) آسانسورهای مرکز همایش ها

 

 

سالن اصلی برگزاری مراسم mail : 

سالن اصلی با ظرفیت 1600 نفر در دو طبقه همکف و بالکن، قابلیت برگزاری همایش ها، کنسرت های موسیقی و پخش فیلم را داراست.

با در نظر گرفتن کاربری سالن اصلی برای همایش ها، سخنرانی، اجرای کنسرت، سینما، با استفاده از تکنیک Line Array به صورت معلق در قسمت های مرکز – راست – چپ بالای سن به سمت تماشاگران و مخاطبان قرار گرفته است و بلندگو ها از سری Vertec است.

افزون بر این تجهیزات ، برای تولید حجم کافی صدا به هنگام اجرای کنسرت یا پخش موسیقی، چهار Sub Woofer در قسمت زیر صحنه تعبیه شده است. ضمنا LED به مساحت 48 متر مربع قابلیت پخش تصاویر ، فایل های ویدئویی و ... را دارا می باشد.

 

امکانات سالن اصلی برگزاری مراسم mail

1-اتاق های خبرنگاری

این اتاق ها واقع در دو یال شرقی و غربی سالن با ظرفیت هر یال 12 نفر تجهیزات کامل کامپیوتر ، فاکس و تلفن  را در اختیار کابران قرار می دهد.

2- اتاق کنترل صوت

 دارای تجهیزاتی است که عموماً در یک استودیوی ضبط موسیقی به کار برده می شود و قابلیت ضبط به صورت Multi Track  را بر روی 48 باند و تدوین پس از اجرای برنامه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

3- تجهیزات سیستم صوت سینمایی

          به صورت دالبی دیجیتال 1/5 شامل بلندگوهای Right، Left، Center و Surround است.

4- سیستم های تصویری سینمایی

سالن اصلی 2 دستگاه آپارات سینمایی 35 میلیمتری و ویدئو پرژوکتور در نظر گرفته شده است. اندازه پرده سینمایی سالن اصلی 17*10 متر مربع و به صورت مکانیزه قابلیت جمع شدن را دارد.

5-سیستم ترجمه همزمان

دارای 600 گوشی سبک اینفرارد می باشد که توانایی ترجمه چهار زبان زنده را برای شرکت کنندگان داخل سالن دارا می باشد و تا 8 کانال قابل افزایش می باشد.

6-سیستم Intercom

برای برقراری ارتباط بین صحنه و تمام اتاق های کنترل سالن اصلی و عوامل کنترل صحنه، اپراتور و مانیتور    و . . . در سالن اصلی نصب شده است.

7-سیستم اطلاع رسانی محیطی (paging) 

به دلیل وسعت ساختمان و فضاهای مرکز همایش ها، پارکینگ ها اطلاع رسانی محیطی و پخش موسیقی پیش زمینه از طریق این سیستم امکان پذیر می باشد.

8- سیستم تصویر برداری سالن اصلی 

سیستم تصویر برداری سالن اصلی با 5 دستگاه دوربین ثابت با قابلیت اتصال 4 دستگاه دوربین پرتابل صورت می گیرد، کارگردانی از راه دور توسط میکسر کنترل کننده های دوربین، همراه با توانایی ضبط، میکس و تدوین همزمان بعد از تولید با کیفیت Broad cast و ارائه تصاویر به صورت زنده و همزمان به دو مرکز استودیو و واحد   سیار این سالن است. ضمناً قابلیت درج زیرنویس برای پخش همزمان در نظر گرفته شده است و در مرحله تدوین مجدد همه تصاویر دوربین ها همراه تصویر نهایی روی هشت دستگاه ضبط برای مرحله تولید آماده می شود.

 

استودیو ویژه سالن برگزاری مراسم اختتامیه mail : 

این استودیو به مساحت60 متر مربع بوده و به طریق اکوستیکی طوری طراحی شده تا از ورود صدا های اطراف کاملاً محفوظ باشد . نور پردازی ترکیبی این استودیو بوسیله پروژکتور های سرد و گرم، جذابیت و قابلیت بصری بالایی به این استودیو داده است ، که بوسیله یک دستگاه میکسر کنسول نور 48 خطی قابل کنترل بوده است. این استودیو دارای سه دوربین برودکست هیتاچی می باشد و قابلیت افزودن یک دوربین پرتابل را داشته و تصاویر برداشتی از آنها برای افکت و میکس به میز میکسر حرفه ای دیجیتال ارسال می شود . 

مونیتور های این استودیو همه از سری مونیتورهای LCD حرفه ای می باشند. 

از امکانات جانبی این استودیو سیستم کاراکتور ژنراتور که برای زیرنویسی و حک لوگو بکار می رود. تصاویر تولید شده در پایان مرحله تولید، بر روی دو نوع فرمت XDCAM و DVCAM که استاندارد فرمت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد. 

میز میکسر صدای این استودیو دیجیتال 16 خط می باشد که قادر است تمام احتیاجات حرفه ای یک استودیو تلویزیونی را مرتفع سازد . کل اطلاعات تصویری به موازات ضبط روی سیستم رکوردر درون هاردی که جزء سیستم ادیت غیر خطی می باشد، ضبط می گردد تا بلافاصله بتوان برنامه ضبط شده در استودیو را ادیت و مونتاژ کرد.

این استودیو همزمان قادر است دو سیگنال دیجیتال با صدای امبد به خارج استودیو اعمال کند و دو سیگنال دیجیتال با صدای امبد از خارج دریافت کند . این امکان یکی از امتیازاتی است که انرا از سایر استودیو ها متمایز می کند.


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۱۰/۱۳
  • ۲۰۹۷ نمايش
  • جوان و جوانه