جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

در طی جلسه ای که هم اینک در شبکه برگزار گردید 

سومین جشنواره بین المللی جوانه 

تمدید شد


پس از جلساتی که در طی سه روز  با حضور دبیران کمیته های مختلف جشنواره در شبکه رادیویی جوان برگزار گردید ،جوانه سوم تا ساعت 24 روز سی ام ابان ماه تمدید شد . 

با این وجود کلیه کسانیکه تاکنون موفق به ارسال اثار خود نشده اید 

به مدت یکماه کافی زمان برای ارسال اثار خود خواهید داشت .

این در حالی است که با تغییر زمان ارسال اثار ، زمان داوری اثار هم تغییر کرده و همچنین موقعیتی مناسب برای تغییر زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بوجود امد .


طبق اعلام بسیاری از افرادی که تاکنون موفق به ارسال یا ساخت اثر خود نشده اند و جهت داشتن فرصت کافی برای ارسال اثار ، بخش داخلی جشنواره تمدید گردید . 

در اینصورت مخاطبان زمان بسیار کافی را برای ساخت و ارسال اثر خود خواهند داشت . 



زمان برگزاری اختتامیه سومین جشنواره بین المللی جوانه با حضور جمع بزرگی از مخاطبان و عوامل شبکه رادیویی جوان و مهمانانی دیگر  طبق برنامه ریزی از برگزاری در دیماه 92 به  اوایل اسفند ماه یا در پایان فروردین 93 تغییر پیدا کرد . 












*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۸/۰۱
  • ۱۵۴۲ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۲۸)

  • زهراسادات
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    راستی ****** *** **** ***** نخواستم بخوابم. ولی روی میز خوابم برده بود .
    پاسخ :
    خواهش ... عیبی نداره 
  • زهرا سادات
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقا سعید *** ***** ** **** ********* * **** **** * **** *** ****** *
    ******** ** ******** **** ****** ***** *
    ****** ****** ***
    *** ****** **** ** **** ***** ** ******* ** ***** **** ** ****** *** ***** *

    در هر حال منتظر جوابتون هستم .
    پاسخ :
    باشه 

  • زهراسادات
  • سلام
    خوبین؟؟
    پاسخ :
    سلام 
    ممنون ...
  • زهراسادات
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    وااااااااااااای مرررسی خیلی ممنون
    *** **** **** **** ******* **** *** **** **** *
    بازم ممنون .
    پاسخ :
    خواهش ... 


  • زهراسادات
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ممنون آقاسعید .
    ****** ** ****** ** ****** ** ****** ****** ***** * **** ** *** *** **** ** **** ***** *
    ****** ***** *** *** ***** **** * ****** *** ***** **** * ** ** ****** *** **** **** ****** ** ******* ** ****** ******* **** ***** * ** **** ** *** ******* *********
    *** ***** ***** **** ** ** ** *** ***** ****** ** ***** *** ****** ***** ***** **** * ** ***** ******* * ***** **** ** *** ****
     **** ****** ***** ***

    پاسخ :
    چشم  
  • زهراسادات
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    ***** ****** *** **** ****** *** ***** * **** **** **** ** ***** ****** ***** **** **** **** **** *** ***** **** **** ***** **** * ***** ************ **** ***** *** **** ****** *** **** ******* * **** ****** *** **** ** ******** * ** **** **** *** *** *** *
    ***** *** ****** **** ******* ** ***** ** ** ****** ****** ***** ** ** ** ***** ****** *
    ***** ** **** ***** *** **** *

    پاسخ :
    سلام  ، ممنون ، چشم  حتما همینکارو میکنم ... 
    منتظرم 
  • زهراسادات
  • آقای غزنـــــــــــوی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ :
    سلام
    بله اختیار دارین زهرا خانم ، بفرمایین

  • فاطمه محسنی زاده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلااااااااااااااااااااااااااااااام

    ** ***** **** ***** ************* ****** ***** *********** ****** ****

    ******** ****

    پاسخ :
    سلام ، نه ...
  • زهرا سادات
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ** ******* **** ** *** **** **** *** **** . تشکر .
    فقط من از فردا نتم قطع میشه . فعلا نمیتونم بیام اینجا . چند تا سوال هم داشتم که امشب وقت نمیشه ولی یه جوری ازتون میپرسم.
    بازم ممنون .
    فعلا خدافظ .
    پاسخ :
    باشه چشم اگه بلد باشم حتما 
    فعلا خداحافظتون 
  • زهراسادات
  • بله متأسفانه .
    حالا چرا کاش ؟؟؟ من که نفهمیدم .
    من دیگه با اجازتون رفت زحمت کنم امشب کلـــــــی مزاحم اوقاتتون شدم .
    خواهش میکنم اشکال نداره .
    پاسخ :
    امیدوارم این روزا حتما حرم حضرت معصومه هم برین ... 
    نه نفرمایین ، اصلا مزاحم نبودین 


  • زهراسادات
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ممنون خدا کنه .
    من 2 ساله حرم حضرت معصومه نرفتم و این جاست که میشه نتیجه گرفت انسان ها قدر موقعیت خودشونو نمیدونن متآسفانه .
    ******* ** **** **** *** ***** ******** ******** ** ******** *** ***** **** *** **** ******** ***** *** *** ** ***** ***** **** ** ******* ***** ***** ** ********** ***** ***** ****
    پاسخ :
    واقعا ؟ نمیدونستم ... 


  • زهراسادات
  • واقعا خوش به سعادتتون . من 4 ساله نرفتم مشهد . خیلی دلم تنگ شده .
    راستش خیلی هم نمیدونم چرا !!
    خواهش میکنم اختیار دارید .
    پاسخ :
    منم خیلی وقت بود نرفته بودم . 
    ان شالله که بزودی زود میرین ... ولی پیش خواهر ایشون حضرت معصومه بودن هم کم سعادتی نیست . و خوشا بسعادت شما 
  • زهراسادات
  • عجب سعادتی اونروز نصیبتون شده .
    ایشالا .
    منو بخاطر امشب ببخشید کلی تو زحمت افتادین .
    ممنون بابت همه چی .
    یا حق .
    پاسخ :
    .......
  • زهراسادات
  • باور کنید عصابم خیلی داغون شد از دست این ادوب .
    فقط یه سوال غیر از این هنرمندی های نرم افزار های محترم
    شما چرا تابستون با گروه مانیومدید درگوشی؟؟؟!! من به یکی از بچه هاگفتم بهتون بگن که شما قبول نکردید . تعداد نفراتمون کم بود که آخرش پنج نفر آقا دوبار شرکت کردن .
    پاسخ :
    ........
     ان شالله قسمت میشه در بخش های بعدی ببینیمتون ...

  • زهراسادات
  • ممنون از راهنمایی هاتون فقط این export  واین حرفا باکول ادیت هم خونی داره ؟؟؟
    چون ادوب فعلا داره رو مخ من راه میره دیگه کلأ سیم هاش پیچیده بهم بازهم نمیشه .
    پاسخ :
    خواهش میکنم ، همخونی داشتنشو نمیدونم ، نه نباید راه بره ... 
  • زهراسادات
  • اختیار دارید .
    بله درست متوجه شدین .
    راستش اصلن گزینه های سیو نداره یا حذف شدن و باز نمیشن . وقتی هم که بخوام خارج شم یه گزینه میاد که وقتی اوکی میزنم با نرم افزار سیو میشه تنها کاریم که میکنه ادیت موسیقی هاس یعنی تو این یه کار مشکلی نداره میشه کلامو از موسیقی جدا کرد .
    پاسخ :
    خوب وقتی وارد مولتی ترک میشین یعنی اونجایی که میخواین همه فایلا رو با هم میکس کنین یه پنجره ای اولش باز میشه که فایل ذخیره فایل های میکس رو با پسوند همین برنامه کجا ذخیره کنه که تو همین برنامه هم اینجوریه و میتونین کل فایل های میکس شده رو با پسوند خود نرم افزار هم ذخیره کنین تا اگه موقعی خواستین اونو تغییر بدین امکانش راحت تر باشه 
    همونجور که گفتم و شما هم اشاره کردین شما فقط میخواین فایل نهاییتونو با فرمت mp3 در بیارین و سیوش کنین داخل کامپیوتر 
    اگه اینجوریه فایل نهاییتونو که ساختین باید با رفتن به گزینه export و بعدش برین به multitrack mixdown بعدشم برین به قسمت entire بعدش دوباره یه پنجره ای باز میشه که محل ذخیره فایل داخلش هست که باید تعیینش کنین 
    ببینین اینجوری درست میشه یا خیر 

    فکر میکنم قبلا با کول ادیت کار میکردین 
    امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم ، امتحانش کنین و فایلتونو راحت ذخیره کنین .
    البته اینجوری توضیح بعضی چیزاش سخته یکم 
  • زهراسادات
  • ممنون که تو زحمت افتادید ولی با اینم کار کردم حالا مهم تقلبی و اصلی بودنش نیست مهم اینجاست که وقتی اصلی نباشه اصلا عنوان save too camputer  نداره و وقتی سیوش میکنم با نرم افزار سیو میشه
    بخدا یه وضعیه عصابمو داغون کرده .
    پاسخ :
    وظیفه بود ، منظورتون سیو فایل اصلیتونه که میخواین با فرمت mp3 در انتهای کارتون ذخیرش کنین در کامپیوتر ؟ درست فهمیدم زهراخانم ؟

  • زهراسادات
  • سلام .
     ببخشید که وقتتونو میگیرم ولی منظورتونو از این جمله متوجه نشدم :
     توی پست برنامه رادیویی میسازیم یه نمونه بصورت پرتابل گذاشتم  میتونین از اونجا دریافتش کنین
    یعنی نمیدونم از کجا دریافت کنم؟؟ من تو پستها چیزی با این عنوان ندیدم .



    پاسخ :
    سلام 
    توی پست های قبل هست اما برای راحتیتون ادرسشو میذارم که البته اینم مثل بقیه هست  نمیدونم بکارتون میاد یا خیر 
  • زهراسادات
  • نه آقا اختیار دارید این چه حرفیه ؟؟؟
    آره مشکل داشت .
    به هر حال ممنون :)
    پاسخ :
    خواهش 
  • زهراسادات
  • باشه ممنون
    لطف می کنید .
    پاسخ :
    خواهش میکنم . 
    من زودتر خواستم بیام بهتون تبریک بگم ولی اونجا مشگل داشت فکر میکنم 
    به هر حال شما از سادات بودید و تبریک من دیر شد 
  • زهراسادات
  • میشه نسخه اصلی ادوب رو برام بفرستید؟ از چندتا سایت دانلود کردم ولی همش تقلبیه
    پاسخ :
    بیشتر کسایی که از ادوب هم استفاده میکنن از همین نمونه هاست . نسخه اصلیش کمه و من هم ندارم 
    بهتره با این وجود اهمیتی به اصل یا تقلبی بودنش ندین با اینکه تاثیر داره 
    ولی توی پست برنامه رادیویی میسازیم یه نمونه بصورت پرتابل گذاشتم  میتونین از اونجا دریافتش کنین 
    ببینین چطوریه نیازی به نصبش هم نیست و فقط با اجرای برنامه باز میشه ، ولی اگه نسخه اصلیشو پیداکنم بهتون میگم 


    منم با ادوپ کار میکردم ولی با مشکلاتی مواجه شدم که فهمیدم نسخه اصلیش نیست و تقلبیه اتفاقا از سایت جشنوارم دانلود کردم ولی خب اصل نبود و همه کارام ریخت بهم .
    پاسخ :
    درسته نرم افزارهای جشنواره رو که برای دریافت ، گذاشته شده مشگلاتی داشتن 

  • زهراسادات
  • ممنون
    میخواستم بپرسم کارهایی که شما میسازین و میفرستین با ادوپ هست یا کول ادیت ؟
    پاسخ :
    اگه بسازم معمولا با ادوب هست ...
  • زهراسادات
  • سلام عیدتون با تأخیر مبارک
    یه سوال از حضورتون داشتم . میتونم بپرسم ؟
    پاسخ :
    سلام  همچنین ، عید ویژه شما هم مبارک باشه  سیده خانم 
    البته تاخیر هم نداره چون هنوز زیاد نگذشته 
    بفرمایین 
  • محدثه محمدیان
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     ********************************************************************************************************

    *********************************************************************************************************************************

    ****************

  • محدثه محمدیان
  •   عیدددددددددددددددددددددتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررک
  • محدثه محمدیان
  • تمدید شددددددددددددددددددددددد  من رو کمک شما حساب میکنماااااااااااااااااااااااااااااااااا  باید راهنماییم کنیددددد  دیگه کلی سوال دارم 

                

  • فاطمه محسنی زاده
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااام

    چقد خوب....خیلی عالیه....من سر ذوق اومدم حسابی....برم دست به کار بشم که این چند تای دیگه مث دیشبی نشه

    وای دیشب تا 3:30 بیدار بودم که بالاخره ارسال شد....ینی الان درو از جون شما دارم میمیرم

    پاسخ :
    سلام 
    برید شروع کنید 
    وای ... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">