جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

مصاحبه و گزارش جوان

شنبه مهر ۱۳ ۱۳۹۲

انسیه شمس الهی  و   الهه سلحشور

هردو  از برگزیدگان اولین جشنواره جوانه بودند که توانستند از همه مراحل سخت انتخاب 5 نفر همکار شبکه عبور کنند و حالا از سردبیران تازه کار شبکه هستند . 




حتما براتون جالبه که کسایی که کاندید جشنواره در هر رشته ای میشن یا منتخب جشنواره میشن چه کسایی هستن 


جشنواره اول جوانه با شروع دریافت اثار و اعلام ان توسط شبکه 

با استقبال بی نظیر مخاطبان شبکه مواجه شد . 

این استقبال به حدی بود که بیشتر مسئولان جشنواره را به طرز عجیبی شگفت زده کرده بود . 

به همین خاطر شد تا بعد از برگزاری اولین دوره این جشنواره ، تصمیم معاونت صدا بر ان شد تا دوره های بعدی این جشنواره برگزار شود . 


بدون شک یکی از مهم ترین مسائل موجود برای برگزاری جشنواره های بزرگ و مهمی از جمله جوانه ، مسئله تامین بودجه ها و هزینه ها امری جدی است که در اینجا جای بحث است . 



جشنواره اول جوانه را میشود گفت جشنواره ای بود که خیلی غریب ماند ؛ چرا که خیلی از مخاطبان شبکه و حتی کسانی که در امر برنامه سازی رادیویی استعدادی داشتند نتوانستند به موقع از برگزاری و ارسال اثار ان 

مطلع شوند . 



از جمله کسانیکه حتی خبر نداشت که قرار است با انتخاب اثار منتخب ، از بین افراد صاحب اثر منتخب 5 همکار شبکه انتخاب  شوند 

خانم انسیه شمس الهی هستند . 

براتون جالبه که  ایشون به گفته خودشون بعد از فهمیدن اینکه اثرشون منتخب شد اطلاع پیدا کردن که میتونن با گذراندن دوره های مورد نیاز و مصاحبه ها جزو کسانی باشند که حالا از سردبیران تازه کار شبکه باشه . 


ایشون  در حال حاضر سردبیر شبکه رادیویی جوان هستند  

که یکی از برنامه هایی که سردبیری اونو بر عهده دارن رادیو رویش هست . 

خانم ها سلحشور ، شمس الهی ، شیوافر ،و نفرات برگزیده دیگر از جمله کسانی هستند که در این شبکه مشغول بکار شدند که جمعا از هر دو جشنواره 10 نفر انتخاب شد و با جشنواره سوم و نظر معاونت محترم صدا ، حداقل 5 برگزیده دیگر انتخاب خواهند شد 



انچه در زیر میشنوید گفتگوی انسیه شمس الهی و الهه سلحشور با سمانه مبلغ حسینی هست . 


گفتگویی که لازمه با شنیدنش ، انرژی خودتونو برای کارای رادیوییتون بیشتر و بیشتر کنین و اون چیزی که از دلتون برمیاد بسازین ،

 یا حتی اون متنی که از دل بربیاد بنویسین

و فقط و فقط سعی کنین خودتون باشین ... 

فقط خودتون ...




حجم: 3.61 مگابایت




حجم: 1.99 مگابایت






*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۷/۱۳
  • ۷۶۴ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۶)

  • محدثه محمدیان
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخ خبرگزاری جوانه نیوز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    عالی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

    پاسخ :
    بله 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ******** ** **** * **** **** **** ** **** *** ****** ****** **** ** ****** * *** ***** ** ***** ***** ******* ******* ***  ** *** **** ***** ***** ** *******
    ** ** ** *** ****** *** **** *** ****** **** ***** *******
    **** ***** **** *** **** **  *** ******** ***

    ممنون برادر .............
    راستی فکر کنم ****** ****** *** **** ****** ****** ** **** ********** ... شیوافره !
    پاسخ :
    خانم ها سلحشور ، شمس الهی ، شیوافر ، اصغرانی ، احمدوند و ... از ورودی های جدید شبکه اند ... 
    حرف درموردش زیاده ... ولی نمیشه به هرکسی اعتماد کرد ... 
    اینقدر اون پشت ها خبر زیاده که ... 
    بله خواهر ... بالاخره همیشه بد و خوب با هم هستن ... 
    اره اونو منم دیشب باید اصلاحش میکردم ... ممنون گفتین ... اینم باشه درگوشی ... الان میان هممونو میکشن ! 
  • فاطمه محسنی زاده
  • خب من خیلی دقت نداشتم

    جالبه میگید خانما اینو میگن ولی اصلا توجه نداشتم بهش


    اِ اِ اِ اِ اِ من میگم عصر نبودم ...... تازه به من شام ندادن بچه های خبر گزاری ..... اگه ممکنه پستش کنید


    الان نگا میکنم میبینم یه جاهایی حروف جا به جا شدن و کلمات بهم ریختن.....ببخشید وقتی مینویسم خیلی نگاش نمیکنم اشتباهات تایپی رو نمیبینم

    پاسخ :
    بله جالبه ... 
    خوب دیگه باید پیگیری کنم فک کنم  ...  چشم ! ... ولی خراب نمیشه ؟! میشه 
    بازم دعوتتون میکنیم ... 
  • فاطمه محسنی زاده
  • ولی واقعا راس میگینا مث این آدمایی که دارن سخنرانی میکنن شد

    اتفاقا قبلا هم کسی بهم گفته بود اینجوری صحبت میکنم مث سخنرانا

    ولی من شب با خبرگزاری مصاحبه داشتما؟

    الان طی یک خبر فوری اعلام کنید که :

    فاطمه محسنی زاده اظهار داشت که 

    چرا در ساعت مصاحبه های من دست برده و اذهان عمومی را دچار شک و تردید میکنید

    من از شما شکایت میکنم

    مصاحبه همکون به پایان رسید و من تا مشخص شدن نتیجه دادگاه مبنی بر اعاده حیثیت هیچ گونه مصاحبه ای با این خبرگزاری نخوام داشت


    اوه اوه خطرناکم شد دیگه......حیثیت و این چیزا و دیگه من برم....خخخخخخخخ

    پاسخ :
    خیلی خوبه ... عالی بود 
    خود اینجوری صحبت کردن مهارت خاصیه که هرکسی نداره ... و من اینو تو جمله ها حس کردم 
    نه دیگه ساعت حضورتونم محسوب شد ... از عصر تا شب ... تازه شامم با بچه های خبرگزاری ...! 
  • فاطمه محسنی زاده
  • اون آدم خلاق شمایید نه من

    واقعا دست مریزاد دارید....ایول....قلمتون خوبه ها.....مث ذهن تون

    خیلی باحال نوشتید....شاد شدم

    چرا معلومه یه دختر نوشته؟به جامعه دخترها توهین نکنید که یه نمیانده اینجا دارن مث شیر پشت شونه

    جمله آخر از روی ملاطفت بود نه عصبانیت


    پاسخ :
    خیلی هم خوب ... مسبب شادی شما هم شدم ...
    بله بله ملاطفت ... من تسلیم 
    اگه خودم اجراش میکردم با لحن طنزی میشد اجراش کرد . 
    نه نه اصلا منظورم توهین نبود ، به این خاطر گفتم که اخرش گفتین که و  گرنه ما که بدمون نمیاد 
    اگه لحنشو یه جور خاصی بگین یه اصطلاحیه بین همه خانما  نمیدونم تونستم منظورمو خوب بگم یا نه 
    امیدوارم اینطوری باشه 
  • فاطمه محسنی زاده
  • ماشالا خانم سلحشور که حسابی سر و صدا کرده.....خیلی پر کاره ایشون

    خدا یه حوصله ای بده به ما که این ایده ها جامه عمل بپوشند وگرنه ما که بدمون نمیاد

    باید انگیزه باشه....هدف باشه....اگه نباشه تلاشی هم نیست

    پاسخ :
    بله ... از جوونیه دیگه ... 
    خط دوم رو من اگه بخونم کاملا متوجه میشم که اون کسی که اینو نوشته خانم بوده ! واقعا الان من اگه این خطو با صدای خودم میخوندم خیلی خوب میشد اجراش کرد ... 


    خط اخر اما این بار با بخش ویژه : 

    در خبرگزاری جوانه نیوز منتشر شد : 
    توصیه فاطمه محسنی زاده به نسل جوان :  انگیزه ، هدف ، مقدمه ای برای تلاش جوانان 

    فاطمه محسنی زاده عصر امروز در گفتگو با خبرنگار جوانه نیوز گفت : 
    جوانان ما اگر حوصله داشته باشند و دل به کار دهند میتوانند به ایده های خود جامه عمل بپوشانند . 
    ایشان همچنین اشاره کردند که اگر نسل جوان امروز ما ،  انگیزه و هدف داشته باشند میتوانند با تلاش و پشتکار به انچه که میخواهند برسند. 
    گفتنی است نتایج و ادامه گفتگو در بخش های بعدی به اطلاع شما خواهد رسید . 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">