جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

نظرسنجی (5) مخاطبین

يكشنبه مهر ۲۱ ۱۳۹۲

مخاطب گرامی شبکه رادیویی جوان 

با توجه به اغاز  برنامه های کنداکتور جدید شبکه جوان 

کدامیک از برنامه هایی که تابحال با اغاز کنداکتور جدید شنیدید توانسته نظر شما را جلب کند و مورد پسند شما قرار بگیرد ؟

کدامیک توانسته روی شما تاثیر گذار باشد ؟

دلیل اینکه این برنامه را از هر لحاظ دوست داشتید چه بود ؟




*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۷/۲۱
  • ۵۲۰ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۱۰)

  • ناصرغلامی
  • من ازبومرنگ وقندپهلوهردوش عالیست
    در میان برنامه های جدید قهوه قند پهلو و در میان برنامه های قبلی سبقت آزاد و با من حرف بزن و اینجا شب نیست ها
    پاسخ :
    ممنون 
  • محدثه محمدیان
  • اصن برنامه ها ی جوری شدن !!!   
  • محدثه محمدیان
  • پاتوق فقط پاتوق اینانلو خوبههههههه
  • محدثه محمدیان
  • پاتوق فقط هفته دوم اقای اینانلو خوبهههههههههههههههههههههههه
  • محدثه محمدیان
  • من برنامه شب 1 دوس دارمممممممممم
  • فاطمه محسنی زاده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    درسته آقای اینانلو تو اجراهای مشترک فوق العاده ان....من ویژه برنامه هایی که با آقای طالبی مشترکا اجرا داشتن رو شنیدم و خیلی جذاب بوده.....آقای عسکری هم همونطور که گفتید خیلی متواضع بودن ولی در کنار هم خیلی خوب بودن

    منم امیدوارم ازشون بیشتر استفاده بشه

    من نمیدونستم تو شبکه های دیگه هم کار کرده بودن....معلومه شما **** *** **** ** ** *****....***** **** ****

  • فاطمه محسنی زاده
  • با وجود آقای رجبی مگه میشه مخاطبان برنامه شون زیاد نباشن

    و البته از اجرای فوق العاه آقای اینانلو و آقای عسکری که به تازگی اومدن هم نباید گذشت

    واقعا آقای عسکری خیلی جالب بودن برای من....هیچوقت به این شکل صدای یه گوینده رو نشنیده بودم

    همیشه ما این مدل صداها رو تو دوبله فیلما میشنیدیم ولی الان تو یه برنامه....خیلی جالب و متفاوته و قشنگم هست

    پاسخ :
    امیدواریم ازشون بیشتر استفاده بشه 
  • فاطمه محسنی زاده
  • با وجود آقای رجبی مگه میشه مخاطبان برنامه شون زیاد نباشن

    و البته از اجرای فوق العاه آقای اینانلو و آقای عسکری که به تازگی اومدن هم نباید گذشت

    واقعا آقای عسکری خیلی جالب بودن برای من....هیچوقت به این شکل صدای یه گوینده رو نشنیده بودم

    همیشه ما این مدل صداها رو تو دوبله فیلما میشنیدیم ولی الان تو یه برنامه....خیلی جالب و متفاوته و قشنگم هست

    پاسخ :
    اقای اینانلو سبک اجراشون طوریه که اگه با یه گوینده دیگه به طور متقابل اجرا داشته باشن انرژیشون بسیار بسیار زیاد میشه و باعث میشه اون برنامه پر از شوخی های زیبا باشه طوریکه مخاطب احساس میکنه این شوخیا از جنس خودشه 
    مخصوصا اینکه اون گوینده هم  کسی باشه که تا حالا باهاشون اجرا نداشته باشن 
    اقای عسگری رو صداشونو زیاد شنیدیم مخصوصا از شبکه های رادیویی دیگه و اینکه تازه به جمع این شبکه اضافه شدند و گویندگی پخش رو به عهده گرفتند و حالا بعد مدتی در کنار اقای اینانلو در شب 1 هستند . صدایی که ایشون دارن یه صدای خاصه و میتونن خیلی از کارا رو با صداشون انجام بدن اما در اجراشون خیلی متواضع هستن این کاملا معلومه ... 
    اقای اینانلو هم فقط کافیه اون کسی که در کنارش باشه رو بهش عادت کنه و اونوقته برنامه عالی میشه ، سردبیری خوب اقای رجبی در کنار اقای اینانلو و عسگری یه مثلث کاملی درست کرده که وسط این مثلث همه مخاطبای شب 1 هستن 


  • فاطمه محسنی زاده
  • من برنامه های بومرنگ و توپ و قهوه قند پهلو و جمعه جوونی و معجون و روزهای دوست داشتنی و دنیایی داریم و عصر اندیشه و ضربدر دو و تاغ و یک سبد ترانه و با من حرف بزن و اینجا شب نیست 1 که خیلی هم عالی بود و....دیگه فعلا بقیه شونو یادم نیست.....البته همه شون جدید نیستن....من اینا رو شنیدم ولی نظرم راجع به همه شون خوب نبود

    من بسته به سلیقه شخصی خودم یه تعداد از برنامه ها رو بیشتر دوست داشتم

    برنامه عصر اندیشه و با من حرف بزن از برنامه های قبلی هستن که البته عصر اندیشه نامش تغییر کرده ولی من قالب برنامه و محتواشو دوس داشتم....مخصوصا اینکه گفتگو محور هستن....خیلی خوبه برنامه های اینجوری....منم قبل از اینکه این کارو انجام بدن تو فکرش بودم که دیگه خودشون کردن....برنامه های ضربدر دو و روزهای دوست داشتنی هم گفتگو محور بودن و من دوست داشتم

    برنامه بومرنگ و قهوه قند پهلو هم هر دوشون طنز بودن ولی بومرنگ نسبت به قهوه قندپهلو پرمحتواتر به نظر میرسید

    توپ هم که یه برنامه طنز ورزشیه....مثل سابق

    دیگه اینکه تا اینجا خوب بودن....ایشالا از این به بعدم همینجوری باشن

    پاسخ :
    بله ممنون که کامل گفتید 
    برنامه های گفتگو محور بخصوص اندیشه ای برای این شبکه بیشتر لازم بود که خوب الان تولیدی شده و در زمان خاص خودش 
    بومرنگ هم کاملا مشخصه که روی محتوای برنامش داره کار میشه و مخاطب رو روی کار میاره و ازش استفاده میکنه و هم بار طنز داره و هم بار اموزش طنز 
    اما قهوه قند پهلو طنزش همونطور که گفتین فرق داره 
    اینجا شب نیست 1 جدید هم در حال حاضر بیشترین مخاطب رو داره نسبت به بقیه اینجا شب نیست ها 


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">