جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

دقایقی پیش برگزار شد

دوشنبه دی ۲۳ ۱۳۹۲

اختتامیه سومین جشن جوان و رادیو شبکه جوان با حضور مخاطبان ،گویندگان ، مدیران شبکه رادیویی جوان، مهمانان ویژه مراسم  و با حضور معاونت صدای جمهوری اسلامی  ایران و معاونت  ساماندهی وزارت ورزش و جوانان  بکار خود پایان داد 

فهرست برگزیدگان 



*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۱۰/۲۳
  • ۷۵۴ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۵)

  • مرجان فرهمند
  • سلام جناب غزنوی .
    خوبید ؟ راستش از روز بعداز جشنواره من چون مسافرت بودم و دسترسی به نت نداشتم نتونستم ؛ زیاد آپدیت باشم. البته روز جشنواره خیلی خوشحال شدم که شما را از نزدیک دیدم و آشنا شدم. فقط موقع معرفی کاندیدها و برگزیده های نهائی منتظر نام شما هم بودم که متاسفانه ؛ اسم شما را تا جائی که من در سالن بودم نگفتند .
    چی بگم که داوریها طوری اذهان مشوش کرد و ........بماند که سکوت گاه خود نشانه اعتراض است. ولی من حقیقتا منتظر بودم که شما حتما در یک بخش برگزیده شوید که ........!!!!
    در هر صورت صبر میکنیم تا جشنواره بعدی !!!!!!!!!

    پاسخ :
    سلام خانم فرحمند ، ممنون شما خوبین ؟
    منم همینطور خیلی خوشحال شدم هم شما و دیگر دوستان رو دیدم 
    راستش بله ... ولی چی بگیم ... 

  • سمیرا زارعی
  • سلام خسته نباشید...ان شا الله جشنواره آینده موفقیت های بیشتری از آن شنونده های واقعی شبکه جوان خواهد بود.
    پاسخ :
    سلام خانم زارعی  ان شاالله اگه ...                 
    ممنون از حضورتون 

    و چقدر باید نتاسف بود برای همه کسانی که 1 سال بچه های مرئم رو سر کار گذاشتند و دقیقا کسانی در بخش آنونس برتر شدند که بارها به دست مخاطبان اعلام شد حرفه ای هستند و حق این همه آماتور منتظر خورده شد 
    متاسفم برای آقای افتخاری که فکر میکنند ملت دروغ میگن متاسفم

  • فاطمه سیدموسوی
  • وانشااللــــــه شروع جوانـــــه ی چهـــــارمــ  ...

  • آرش لقمانی
  • سلام آقا سعید خوب هستید؟

    امیدوارم مراسم اختتامیه بهتون خوش گذشته باشه عکس گرفتید؟ یکم از حال و هوای مراسم برامون بگید

    خیلی متاسف شدم وقتی دیدم برنده نشدید ولی اشکالی نداره از نظر همه ما شما برنده واقعی هستید :)

    پاسخ :
    سلام اقای لقمانی 
    ممنونم شما خوبین ؟
    چشم ، میام عرض میکنم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">