جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

نشست سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و رونمایی از پوستر این جشنواره ساعاتی پیش با حضور خبرنگارانی از رسانه های مختلف و معاونت صدا ، بهروز رضوی‌نژاد دبیر جشنواره،‌ علی‌اکبر خدابخش رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات جشنواره و نمایندگان رسانه‌های جمعی در سالن جلسات ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در این مراسم صوفی در سخنانی گفت: رادیو رسانه دیروز، امروز و فرداست. رادیو جمهوری اسلامی توانسته در سپهر رسانه‌ای ایران و جهان عنوان رسانه‌ای پویا و فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، آموزش، تفریحی و سرگرمی حضور جدیریال تاثیرگذار و فعالی داشته باشد.

وی ادامه داد: خدا را شکر در سال‌های اخیر رادیو در مسیر پیشرفت، رشد و توسعه بوده و در شرایط فعال پویا و رشد یافته حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا برای نشان دادن تشخص رادیوی جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی است، تصریح کرد: در سال 93 سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و همچنین اجلاس جهانی صدا در 20، 21 و 22 اردیبهشت ماه در ساختمان شهدای رادیو و سالن همایش‌های صداوسیما با هدف معرفی برترین‌ها و بهترین‌های عرصه برنامه‌سازی و دست‌یابی و کشف ایده‌های نوخلاقانه و مبتکرانه و همچنین تکریم و بزرگداشت برنامه‌سازان رادیو و تکریم و تجلیل از برگزیدگان و صاحب‌نظران رادیو و معرفی توان‌مندی‌های رادیو برگزار می‌شود . 

 

 

صوفی افزود: ارزیابی و رصد اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌ها و اصول برنامه‌سازی که در طول سال مورد توجه بوده، در این دوره از جشنواره ارزیابی می‌شود. همچنین امسال با عنوان بازاندیشی رادیو در اجلاس جهانی رادیو فعالیت می‌کنیم که هدف آن ارتقاء سطح نظری و عملی رادیوست و بر این اساس از اکتشافات متخصصین، صاحب‌نظران و اندیشمندان رادیو در داخل و خارج از کشور استفاده می‌کنیم.

 

معاون صدا با بیان اینکه 50 نفر آثار داخلی را ارزیابی و داوری می‌کنند،‌عنوان داشت: از مجموع آثار مورد ارزیابی، به 65  اثر جایزه اهدا می شود که شامل 20 برنامه در بخش دسته بندی و قالب ها، 12 برنامه در بخش موضوعات و 1 برنامه در بخش ایده های  نو و تحول در محتوا است. در بخش مشاغل رادیویی 22 نفر، در بخش جنبی (دانشجویی) 5 نفر و همچنین به شبکه رادیویی برتر که دارای جدول پخش و برنامه‌های برتر هستند 5 جایزه تعلق خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رادیو مسیر رشد و تعالی را طی می‌کند، موضوع اجلاس امسال بازاندیشی رادیو است. رادیو فضای جدید رسانه‌ای، شیوه‌ها و الزامات ماندگاری رادیو در عرصه نوین و مدیریت رادیو، ویژگی‌های برنامه‌های رادیویی،‌رادیو و ارتباطات توسعه‌ای، رادیو و بهداشت محیط زیست، رادیو و آینده، ژورنالیسم رادیویی،‌رادیو و مخاطب، زبان و گفتمان رادیو، رادیو و اخلاق، رادیو و تحولات اجتماعی که بر اساس موضوعات ابلاغی مقالات گوناگونی از کشورهای مختلف به دبیرخانه رسیده و تعدادی از آنها انتخاب شد و بعضی از آنها توسط صاحبان اثر ارائه خواهد شد. همچنین در طول زمان برگزاری جشنواره، 6 کارگاه آموزشی در یک و نیم روز برگزار خواهیم کرد که هرکدام 2 ساعت به طول خواهد انجامید.

 

در ادامه صوفی در پاسخ به سوالی درباره بخش دانشجویی جشنواره گفت: بخش دانشجویی به لحاظ کیفی و کمی آثار خوبی داشتند و آنهایی که دانشجوی صداوسیما هستند، آینده روشنی دارند و جذب صداوسیما می‌شوند. ضمن اینکه در رسانه برای نخبگان هیچ وقت بسته نبوده و هرکس استعدادی داشته، در لحظه می‌توانسته رجوع کند.

وی درباره جوایز جشنواره نیز گفت: در بخش بین الملل رتبه اول هزار و 500 دلار و رتبه دوم هزار دلار دریافت خواهد کرد. در بخش داخلی نیز رتبه اول 2 میلیون و رتبه دوم یک میلیون و 300 هزار تومان جایزه خواهند گرفت.

صوفی  درباره تفاوت میزان جوایز بخش بین الملل با بخش داخلی توضیح داد: در بخش داخلی شرایط حضور آسان تر است و به همین دلیل جوایز کمتر است. ضمن اینکه جشنواره‌های خارجی 4 هزار و 5 هزار دلار جایزه می‌دهند. با توجه به رفتار صرفه‌جویانه‌ای که ما در پیش داریم، این رفتار را انجام دادیم. اگر میزان جوایز بیشتر بود، قطعا کشورهای بیشتری هم شرکت می‌کردند.

وی همچنین درباره برگزاری جشنواره در تهران نیز گفت: این انتخاب به منظور صرفه‌جویی بیشتر برگزار شد. این جشنواره در تقویم‌های معتبر دنیا ثبت شده و ما باید آن را برگزار کنیم.

 

وی تصریح کرد مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا روز 22 اردیبهشت ماه امسال با حضور برگزیدگان، کارشناسان، صاحبنظران، اساتید و تئوریسین های عرصه ارتباطات و رسانه برگزار خواهد شد.

 

رونمایی از پوستر سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا، پایان بخش این مراسم بود.

 

   


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۳/۰۱/۲۴
  • ۶۵۱ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">