جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

تصویر پایانی چهارمین جشن جوان و رادیو (جوانه ) با جمعی از برگزیدگان بخش های مختلف و عوامل شبکه جوان 


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۱۰۵۴ نمايش

نظرات شما (۱۶)

  • م.موسایی
  • سلام.خسته نباشید.......ببخشید این مراسم هر ساله برگزار میشه؟
    پاسخ :
    سلام 
    بله 

  • نیلوفرفرج
  • مرسی بابت لینک
    پاسخ :
    خواهش ... 
    * بله 
  • نیلوفرفرج
  • سرور رادیوجوان قطعه اقای غزنوی؟
    پاسخ :
    بله فعلا همه این مشکلو دارن نمیتونن وارد بشن 
  • مریم پورعابدینی
  • سلام بر شما اقای غزنوی عزیز حال شما خوب هستید؟خسته نباشید

    مهدی جان سوالی دارم از حضورت
    من ایا زنده ام وقت ظهورت
    اگر که امدی من رفته بودم
    اسیر سال و ماه و هفته بودم
    دعایم کن دوباره جان بگیرم
    بیایم در رکاب تو بمیرم
    بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
    بر جان و دل صبور مهدی صلوات
    تا امر فرج شود مهیا بفرست
    بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

    اغاز امامت امام زمان(عج)رو به شما و همه ی دوستان تبریک میگم
    دلتون همیشه شاد
    به امید ظهورشون
    پاسخ :
    سلام 
    خیلی زیبا بود 

    مبارک باشه این روز عزیز 
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم ...
  • فاطمه صادقی
  • خدارو شکر یادتون اومد...
    واااای آقای غزنوی من یادم نمیاد چطوری باهاتون احوال پرسی و یا حتی خداحافظی کردم... اگه رفتارمم خوب نبود ببخشید به بزرگواریتون...
    پاسخ :
    بله ...  خداروشکر :) 
    این چه حرفیه ، بزرگوارین ، حتما خوب بوده ،خواهش میکنم 
  • فاطمه صادقی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    قبل شروع مراسم یه چندثانیه باهم احوال پرسی کرده بودیم.. البته منم نمیشناختمتون... **** **** معرفیتون کرده بود...
    **** ****** ********
  • فاطمه صادقی
  • من پارسال بودم  آقای غزنوی.. یادتون نمیاد؟؟؟
  • فاطمه صادقی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقای غزنوی ** ***** ** ***؟؟؟؟؟ :D
    پاسخ :
    سلام 
    :)

  • نیلوفرفرج
  • شماتواین عکس کدومیداقای غزنوی؟
    پاسخ :
    سلام 
    حدس بزنین 
  • فاطمه بخشی
  • سلام آقای غزنوی.. خوب هستین؟ آقا لااقل یه راهنمایی کنین ما بدونیم کجا عکسین!! :))
    پاسخ :
    سلام 
    :)
    راهنمایی کنم کامل مشخص میشه :)
  • فاطمه صادقی
  • سلام آقای غزنوی...
    بازم تبریک میگم بهتون... خوش به حالتون... من دوست داشتم امسال هم بیام ولی نشد :(  ایشالله سال بعد منم تو عکسام :D
    آقای غزنوی!!! مطلب قبلی خیلی کنجکاوم کرده، اگه منم میتونم بخونم میشه لطفا رمزشو بدین؟؟؟ 
    پاسخ :
    سلام 
    ممنون ، انشاءلله 
    حتما
  • مریم پورعابدینی
  • سلام بر شما اقای غزنوی عزیز
    شهادت اقا امام حسن عسگری(ع)رو به شما و دوستان تسلیت عرض میکنم
    التماس دعا
    پاسخ :
    سلام ممنون و همچنین 
    محتاجیم به دعایتان 
  • مریم پورعابدینی
  • سلام بر شما اقای غزنوی عزیز
    بازم به شما تبریک میگم
    امیدوارم پایان خوشی بوده باشه

    اقای غزنوی عزیز تو عکس,شما هم هستید؟
    پاسخ :
    سلام 
    بله ، بنده هم هستم 
  • سمیرا زارعی
  • سلام
    تو این عکس،جای من خالیه.
    پاسخ :
    سلام .....
    بله ...
  • فاطمه بخشی
  • سلام..خوب هستین؟ 
    بله و چه پایانی!! 
    بااین طرز تفکراتی که بعضی از رفقا دارند و این سطحی نگری من نگران ادامه کارم...
    پاسخ :
    سلام ، نمیتونم بگم خوبم در حالی که ... 
    متاسفانه ... هنوز که هنوزه خیلی از حرفها ادامه داره ... 
    هر کسی هم از دید خودش و به سود خودش داره نگاه میکنه 
    سلام دوباره

    اگه پست قبل کاملا خصوصی نباشه مایلم اون رو بخونم؛ درصورت  امکان رمز رو میخواستم
    پاسخ :
    سلام 
    درموردش یه جمله هست که میام میگم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">