جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

گفتگو و مصاحبه جوان

جمعه ارديبهشت ۴ ۱۳۹۴

گفتگویی زیبا و جذاب به بهانه روز رادیو با پیمان طالبی ، گوینده شبکه رادیویی جوان در جوان و جوانه 

رادیو رسانه لحظه‌هاست

پیمان طالبی : چهارم اردیبهشت روز رادیو را به همه تبریک می‌گویم و به شخصه می‌توانم بگویم زندگی خودم را مدیون رادیو هستم و تا ابد عاشق رادیو می‌مانم . 

*اقای طالبی چطور میشه رسانه مثل رادیو اینقدر پر مخاطبه ؟

شرایط زندگی مردم طوری شده است که کمتر با رسانه‌ها در ارتباط هستند ولی با رادیو می‌توانند در اتوبوس و تاکسی همراه باشند. رادیو مونس و همراه مردم است؛ می‌توان گفت مردم ارتباط خوبی با رادیو دارند و رادیو یک کار روتین است. چراکه رادیو اطلاع رسانی را لحظه به لحظه انجام می‌دهد و می‌تواند به شکل آنی خبرها را در یک برنامه زنده هم پخش کند. 

با توجه به اجرای خودم در برنامه پر مخاطب صبحگاهی رادیویی عکس العمل‌های خوبی از مردم دیدم، اینکه در یک برنامه درباره محیط زیست صحبت کرده و بازخوردهای خوبی از مردم گرفتم، شاید خواستار این هستند که یکی باشد تلنگری به آن‌ها بزند. 

*میشه معیار تسلط یک گوینده رادیویی رو برامون بگین ؟

گوینده باید میکروفن دیده باشد، هر اندازه هم که گوینده دوره دیده باشد، فن بیان بداند، صدای گوینده خوب باشد، تا زمانی که در برنامه زنده قرار نگیرد، نمی‌تواند حضور موفقی داشته باشد.

 

پس باید تجربش خیلی زیاد باشه 

بله ، تجربه مسئله بسیار مهمی است باید با شنونده همزاد پنداری کنیم، شعاری صحبت نکرده و با زبان خود مردم با آن‌ها صحبت کنیم. 

*معیار یک برنامه رادیویی خوب چطور ، بخصوص در شبکه جوان ؟

 ابتدا محتوای برنامه حرف اول را می‌زند و مسئله بعدی فرم برنامه است که چطور و چگونه ساخته شده را ارائه دهیم. 

* از خاطرات تلخ و شیرین رادیویی برامون بگید 

جمله به جمله حرف زدن در رادیو خاطره است. به نظرم رادیو رسانه لحظه‌هاست، یکی از خاطرات شیرینی که در این چند سال برایم رخ داد، در یک برنامه با کارشناس برنامه صحبت می‌کردیم، در طول این 10 دقیقه کارشناس در مورد چگونگی و ویژگی‌های پیراهن و تنوع رنگی آن و نوع دوخت و دوز صحبت می‌کرد که من به اشتباه پیراهن را تیر آهن شنیده !!! و با گفته‌های او مخالفت می‌کردم که این گفتگو تا مدتی باعث خنده و شادی دوستان بود. laugh

همیشه اعلام فوت هنرمندان عذاب آورترین خاطره تلخ من به حساب می‌آید، به شخصه دوست ندارم از این دست خبرها اعلام کنم. اعلام خبر فوت «مرتضی پاشایی» در برنامه «ضرب آهنگ»، خاطره‌ی دردناک برای من است. 

در اخر باید بگم که :

 حتی با پیشرفت‌هایی که در این عرصه جدید داریم، خیلی از  رسانه‌ها فراموش می‌شود و به مردم ثابت می‌شود که همه رسانه‌ها فراموش می‌شوند ولی رادیو همچنان باقی می‌ماند . 


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۴/۰۲/۰۴
  • ۱۴۷۳ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۱۱)

سلام . میشه دوباره آقای طالبی برنامه جوان ایرانی سلامو اجرا کنن. ایشون که رفتن دیگه رغبتی بر ای گوش دادن به برنامه ندارم . 
پاسخ :
سلام 
متاسفانه امکانش فعلا نیست بدلیل اینکه خودشون تمایل داشتن به سیما برن ... 
اینجوری گله نکنیم دوستان مطمئن باشید رادیو تو دل خودشون هم جایگاه خاصی داره به هر حال یه تجربه تازست و هر کسیم حق داره تجربیات خودشو داشته باشه.
اتفاقا اجراشون تو تی وی هم خیلی خوب و پر انرژیه و حال من یکیو اونم تو اون ساعت روز خیلی بهتر میکنه
خدا بهش قوت بده ...
به امید روزای قشنگ قشنگ واس هممممممممممممممممممون...........
پاسخ :
ممنون :)
من عاشق صداتونم آقای طالبی
تو رو خدا باز خودتون برنامه جوون ایرانی سلام رو اجرا کنین....صبحی آدم حالش جا میاد با صدای شما....
  • مریم پورعابدینی
  • سلام بر اقای غزنوی عزیز حال شما خوبید؟خوشید؟ زندگی بر وفق مرادتون هست؟
    رنگ جدید سایت مبارکه زیبا شده
    دستتون طلا

    اقای طالبی شمام بله؟
    شما دیگه چرا؟
    این بود علاقتون به رادیو؟
    حداقل میذاشتید یک ماه از حرفم میگذشت بعد میرفتید تی وی
    من نمیدونم تی وی چی داره که رادیونداره
    مگه تو رادیو برنامه نداشتید که رفتید تی وی؟
    هیچ چیزی سنگین تر از این نیست که گوینده شبکه محبوبت رو تو تی وی ببینی
    با چه زبونی بگیم که تی وی واسه گوینده های رادیو خیییییییییلییییییییییییی
    کوچیکهههههههههههههههههههههههههههههههه
    من هنوز رفتن اقای پورمحمودی رو هضم نکردم شما رو کجای دلم بزارم
    دارم دیوووونه میشم

    امروز پنجشنبس واسه شادی روح استادمون "اقای مهران دوستی"عزیز یک صلوات و فاتحه بفرستید و بخونید
    واقعا فوق العاده بودن به "رادیو پایبند" بودن
    هیچوقت تی وی رو به رادیو ترجیح ندادن
    روحشون قرین ارامش باشه
    پاسخ :
    سلام ،ممنون
    شاید صلاح دونستن برن یا شاید هم دلایل دیگه ای وجود داشته ... 

    روحشون شاد باشه استاد عزیز ...
  • مریم پورعابدینی
  • سلام
    ممنون مصاحبه ی جذابی بود
    ایشالا اقای طالبی موفق و موید باشن
    صداشون عالیه
    وامیدوارم جزو گوینده هایی نباشن که میرن تی وی
    پاسخ :
    سلام 
    تشکر 
    بله ... دقیقا 
    برنامه هاتون  وخصوصا صداتون فوق العاده ست من الان نزدیک به 6ساله که شنونده همیشگی رادیونن جوان هستم اونم از نوع شدیدش یعنی هیچ وقت رادیوم خاموش نیست خیلی دوستون دارم حاضرم رشته مو کنار بزارم ویک رادیویی شوم
    من عاااشق اجرای اقای طالبی هستم...واقعاااا کارش ۲۰..اجراش٬تن صداش٬تسلطش عاالیههه...
    پاسخ :
    سلام 
    ممنون از نظرتون 
    من تیر اهنو نشنیدم ...ولی کلن پیمان خان اهل سوتیای بزرگ بزرگن ...دستشون به کوچیک نمیاد.......
    سلام.ممنون خیلی خوب بود.تیر آهنو یادمه! :)
    پاسخ :
    خواهش :)
    اینجا رادیو”دل”است. صدای مرا از عمق”قلبم” میشنوید،این یک”احساس”پاک است که میگوید …فراموشی درمرام ما نیست
    خیلی عالی بود ممنوووووون !!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">