جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

حسرت

چهارشنبه شهریور ۲۷ ۱۳۹۲

قفسم را میگذاری در بهشت، تا بوی عطر مبهم دوردستی را دوباره ببویم ؛ تا تنم را به دیواره ها بکوبم؛ تا تن کبودم درد بگیرد؛ و درد نردبانی است که آن سویش تو ایستاده ای برای در آغوش کشیدنم؛ اما من آدم متوسطی هستم و بیش از آنچه باید، خودم را درگیر نمی کنم؛ با هیچ چیز.

در بهشت هم حسرتم را فقط آه می کشم. تن نمی کوبم به دیواره ها که درد، مرا به تو برساند.

قفسم را میگذاری در بهشت تا تاب خوردن برگ ها، تا سایه های بی نقص درختان انبوه، دیوانه ام کند؛ تا دست از لای میله ها بیرون کنم، تا دستم لای میله ها زخم شود و زخم، دالانی است که در پایانش تو ایستاده ای برای در آغوش کشیدنم...


با من چه باید بکنی که به میله هایم، به فضای تنگم، به دیواره ها، آن چنان مأنوسم که اگر در بگشایی پر نخواهم زد؟بالهایم چیده نیست.

 پایم به چیزی بسته نیست که نیازی به این همه نیست. در من خاطره درخت مرده است. آبی رنگ امسال نیست و واژه آسمان مرا یاد هیچ چیز نمی اندازد.

من صحنه را سالهاست که ترک کرده ام...

صحنه آماده بود. گفتی تماشاگران بنشینند. ردیف ردیف، صف به صف تماشاگران نشستند. رقبای من که پیش از من برای نقش اول انتخابشان کرده بودی و نتوانسته بودند و نکشیده بودند، نشستند...


کوه ها سر در هم پچ پچ کنان، دریاها دامن در دامن غرش کنان، فرشته ها بال در بال و آسمان آن بالا...


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۶/۲۷
  • ۵۴۰ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۳)

سلام

فردا 28 شهریور ماه 1392

با تشکر

روز شمار معرفی مدیریت وب

شب خوش

پاسخ :
همینطوره ... 
البته امشب 
  • فاطمه مهدی نژاد
  • درست می فرمایید،سخنی که از دل براید لاجرم بر دل نشیند... یاد یکی از صحبت های خانم شمس الهی تو 
    مصاحبه شون افتادم که میگفتن کاری که می سازید از ته دلتون بسازید ، نوشته ها و صحبت هاتون از دل بربیاد...

    بله...ان شاالله :)

    به سلامتی،به امید خدا خوبِ خوب میشن...

    سلام ویژه منو به خانم مبلغ حسینی عزیز برسونید، ایشون یکی از دوستای بسیار خوب من هستن :)

    پاسخ :
    ان شاالله ... 

  • فاطمه مهدی نژاد
  • بسیار زیبا بود...
    من بعضی وقتا به نوشته های بعضی از نویسنده های رادیو غبطه میخورم که چطور اینقد قشنگ مینویسن...
    حکایت شما حکایت دل خسرو شکیبایی هست که میگه :"حال ما خوب است اما تو باور نکن!"
    من به این نتیجه رسیدم جناب جوان و جوانه که هیچ چیز تو زندگی ارزش اینکه ادم غم به دلش راه بده و حالشو
    بد کنه رو نداره...مگه اینکه ادم خودش بخواد!
    پاسخ :

    بعضی از نویسنده های رادیو واقعا از ته دل مینویسن و مطلبشون به دل ادم میچسبه . جمله هاشون از دل خود همین مردمه و همینه که باعث میشه به دل ادم بنشینه ، بعضی از نوشته ها هم وقتی خونده میشه کسی که داره میخونه با خودش میگه واقعا این مطلب الان حال دل خودمه و این فردی که این مطلبو نوشته حرف دل منو زده ...

    حال ما خوب است اما تو باور نکن ، تو دل این جمله خیلی حرفا نهفته ... 

    کاملا درسته ... اگه بدونیم برای چی اومدیم  و به کجا میریم  خیلی چیزا بوجود نمیاد ... واقعا تو این دنیای پست همه چیز بی ارزشه ... 
    مهم اینه که ما به اون هدفی که برامون تعیین شده برسیم ...
    گاهی وقت ها ما هیچوقت نمیخوایم حالمون بد باشه اما بعضی چیزا یا حتی بعضی کسا حالمونو از همون اول تغییر میدن ... 
    یا حتی بر عکسش حال خود ما با یه سری چیزای دیگه خوب میشه ... همه چیزای تو این دنیا یه وسیله هست ... 
    به امید خدای خوبمون هیچوقت حال دل کسی بد نباشه ...


    راستی خانم اکبری هم دوروزه اومدن شبکه ولی معلوم بود بازم زیاد حالشون خوب نیست چون از اجراشون کاملا معلوم بود . 
    خیلی خوبه منم به جناب جوان و جوانه شما هم  ملقب شدم ... 


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">