جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

ارتباط با مدیر جوان و جوانه

دوشنبه مهر ۱ ۱۳۹۲

جهت ارتباط با مدیر و نویسنده  مطالب جوان و جوانه 

در این بخش  نظرات خود را با ایشون در میان بذارید . 

 با تشکر 

لطفا مراقب سو استفاده های احتمالی هم باشید . 



*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۷/۰۱
  • ۶۱۷ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۱۶)

  • مرضیه فرهادیان
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام آقای غزنوی
    من قبلا واسه ی وبلاگم مطلب "معرفی شبکه ی جوان و اهداف آن" رو توی اینترنت سرچ کرده بودم و اونو توی وبلاگم داشتم
    ولی به دلایلی حذفش کردم
    *** **** **** *** ** *** **** ** ***** * ** *** ***** *** *** ****
    **** ***** ** *** ****** *** ****** ** **** **** ***** ** ***** * **** ****

    پاسخ :
    سلام خانم فرهادیان 
    بله اشکالی نداره 
  • فاطمه فلاح
  • سلام ...
    خواهش میکنم ؛ بعدا بگین;)
    "به قولی بودم ، بودی ، بود ، بودیم ، بودید ، بودند ...  ! "
    موفق باشین ...
    پاسخ :
    سلام فاطمه خانم 
    چشم ...
    بله ... بله اسم خودم بود ... 
    ممنونم ... شما هم همینطور ... 

  • فاطمه محسنی زاده
  • تبریک میگم آقای غزنوی به خاطر کسب رتبه برتر در حفظ قرآن

    موفق باشید

    پاسخ :
    ممنونم ... 
  • محدثه محمدیان
  • خوب معلومههههههههههههههههههههههههههههههههه تحقیق کردم ازتووووووووووون!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اگه گفتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اسمتونم تو  اینترنت تو اون سایته بود!!!!!!!!!!!! تو قران رتبه اورده بودین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

    فهمیدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اعتراف کنییییییییییید !!!!!


    پاسخ :
    تحقیق ؟
    چی بگم ، باشه اعتراف میکنم مگه چاره ای جز این هست ...؟

  • محدثه محمدیان
  • خخخخخخخ چرا سنتونو پاک کردیییییییییییییییییییین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وااااااااااااااااااااا 


    پاسخ :
    باشه باشه میگم ... 
    خوب 19 سال 
    سلام
    پس بالاخره رونمایی شد از اسمتون ...
    سعید غزنوی ؟؟ کاندیدای مسابقه طنز بودین درسته ؟؟
    پاسخ :
    سلام خانم فلاح 
    بله رونمایی شد از اسمشون ... 
    البته همونطور که گفتم یه سری حرف هایی هست که اینجا جای گفتنش نیست ولی علت هایی وجود داشت که بعدا به شما میگم ... 
    ممنون که اومدین ... خوشحال شدیم 
    بله درسته به قولی بودم ، بودی ، بود ، بودیم ، بودید ، بودند ... 

    باز ممنونم از حضورتون ... 

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلااااااااااااااااااام
    ** **** **** **** *** ***** ***** * ***** *** بیخیال ... **** *** ** ****** ****** *** **** *** **** *** **** *
    *** ****** ******** ** 
    راستتتتتی آقای غزنوی شما ** سالتونه ؟
    راستتتتی آیتموتون در مورد آقای اینانلو هم خیییییلی قشنگ بود ! ممنوووووووووووون !:)

    آمپاسم میشه " تنگنا " خخخخخخخخخخ ... میدونم بلدین ... محض خنده بود !
    پاسخ :
    سلام 
    بله همونو گفتم ... حالا چیزی نیست ... نه اینکه این چند وقت داره اتفاقای خاصی میفته روی منم تاثیر گذاشته ... ببخشین ... 
    بله من سعید ? سال دارم ... فیلمی جدید از سینماهای ... ! 
    خواهش میکنم ... واقعا اون لحظه شنیدن شنیدن این ایتم توسط ایشون و عکس العملشون خیلی خوب بود . حتی عکس العمل اقای طالبی قبل از اومدن اقای اینانلو ... 
    ایده های دیگه ای هم هست ... ممنون که خوشتون اومده 

    امپاسم بله اتفاقا چند هفته پیش بود اقای استاد احمد معنیش رو گفتن ... اره واقعا محض خنده بود ...! 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلااااااااااااااااااااام به آقای غزنوی ...
    ** **** *** ***** * *** *** **** ** ** *** **************** *************** 

    ولی بالاخره ما نفهمیدیم که *** ** *** **** ** ******* ** * ***** * ******** بیخیال ، بگذریم !
    در هر صورت ممنون از معرفی ...و ممنون از وبلاگ خوبتون !

    پاسخ :
    سلام 
    یه سری ماجرایی هست که باید بعدا گفته بشه ... منظورتون از اون کلمه چی بود ؟! نخیر اصلا ... 
  • فاطمه قاسمی
  • اسم مدیرقبلی شایدبوده؟
    چرانمیگید؟
    پاسخ :
    صبر داشته باشید ... 
  • محدثه محمدیان
  • ولی خیلی اسمتونو شنیدما خیلی اشناس !!!   خودتونو معرفی کنید خخخخخخخخخ

     مهمه !!!!! شما چند سالتونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه سوالیییییییییییییییییییییییییییییییییی !!!! 

    شما خودتون جواب میدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ :
    این هم از اون سوال ها بود !... 
    ? سال 
    بله خودم هستم 
    سوال بعد ... 
  • محدثه محمدیان
  • ااااااااااااااااااااااااااااااا  پس خودتونین واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ی سوال میشه بگین

     جوابشو ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    فک کنم قبلا ی جا دیگم اسمتونو شنیدما بذااااااااااا فک کنم !!!  

    میگما من تو رادیو قرانم اسمتونو شنیدم !!!!!!!!!!

    شما تو رادیو قران نبودید ؟؟؟؟؟؟ نمیدونم شبکش بود یا رادیو ولی یادمه قبلا !!! 


      


    پاسخ :
    بله ... شما چه موقعی شنیدین ؟ 
    خوب درست میگین البته رادیو قران رو قبلا ... شبکه هم  که ... 
    نمیدونم شما از کجا میدونستین ؟ میشه بگین ... 

  • فاطمه قاسمی
  • سلام
    تبریک میگم به شما
    یه سوال ازتون داشتم میشه اسم. مدیرقبلی روبگید
    چون بدجورذهنم ومشغول کرده
    پاسخ :
    سلام 
    ممنون 
    شاید  ... 
  • فاطمه محسنی زاده
  • من هم سلام عرض میکنم و بتریک میگم خدمت تون

    من هم از اول با اسم کاملم کامنت نذاشتم و اسمم رو الان رویت میکنید....به صورت تمام و کمال

    موفق باشید

    پاسخ :
    منم سلام عرض میکنم خانم محسنی زاده 
    ممنونم 
    خیلی هم خوب و عالی است ... 
    به همچنین 


  • محدثه محمدیان
  •  خخخخخخخخخخخخخخخخ 

      کلی سوال دارم !!!!!!!!!!!

    پاسخ :
    بپرسین 
  • محدثه محمدیان
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مدیر جدییییییییییییییییییییییییییییییییید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    چقده اسمشون اشناس !!!!! بذا فک کنم اها تو رادیو جوان نبوددددددددددددددن ؟؟


    پاسخ :
    چرا البته 
    سوال بعد 
  • فاطمه مهدی نژاد
  • من خوشامد میگم به مدیر جدید اقای غزنوی...
    ولی ما که نفهمیدیم مدیر قبلی چه کسی بود!!
    لطفا بگید...اقای غزنوی بگویید...
    پاسخ :
    سلام خانم مهدی نژاد 
    باشه ...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">