جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

امیدم به توست ...

شنبه مهر ۲۷ ۱۳۹۲

بنده کوچکش صدا میزند :  یا اله العارفین

خطاب میرسد :  لبیک  

صدا میزند : یا اله المحبین

خطاب میرسد :  لبیک

صدا میزند : یا اله العاصین 

خطاب میرسد : لبیک ، لبیک لبیک 

میپرسم : اول که گفتم : ای خدای خوبان یک بار فرمودی لبیک ،


بعد که گفتم : ای خدای محبان ، یک بار فرمودی ،

 گفتم ای خدای گنهکاران ، چرا سه بار فرمودی لبیک ؟

خطاب رسید : بنده من ، خوبها به عملشون امید دارند ، عارفها به عرفانشون ، اما این بدها هستند که غیر من کسی رو ندارند ...

وقتی من رو صدا می زنند ، من سه بار لبیک می گم ...







*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۲/۰۷/۲۷
  • ۶۵۰ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۹)

  • هانیه شالباف
  • شما واسه جشنواره طنز بودین؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ :
    بله بودم ، بودی ، بود ، بودیم ، بودید ، بودند ... 
  • فاطمه محسنی زاده
  • سلااااااااااااااااااااام

    عیدتوووووووووووون مباررررررررررررک

    تولد امام هادی (ع) بر شما مبارک

    این ده روز روزای خوبی هست.....خیییییییییییلی خوب

    پاسخ :
    سلام ...  ... 

    راستتتتتتتتتتی شما توی جشنواره شرکت میکنین که ؟؟
    توی کدوم بخشا شرکت کردین یا میکنین ؟؟؟

    من اولش واسه جشنواره خیلی انگیزه داشتم و خیلی هم دنبالش بودم ولی الان اصلا هیچ انگیزه ایی ندارم ؟!؟ :(
    نمیدونم چرا ؟؟؟
    خیلی دلم میخواد توی بخش نویسندگی شرکت کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم ؟؟؟ شاید هیچ استعدادیم نداشته باشم ولی خب دوس دارم !!!
    پاسخ :
    بله ولی بخشارو به دلایلی... اینجا عمومی نمیگم فعلا ... شاید بهتره شخصی بگم 
    بنظرم هرچی که میتونین تا روز اخر حتی اگه چند خط بیشتر نباشه بنویسین 
    چون علاقه دارین من مطمئنم میتونین 
    همینکه دوست دارین خیلیه 
    خیلی از ماها به خیلی چیزا علاقه داریم و استعدادشم داریم ولی درست از استعدادمون استفاده نمیکنیم 
    یا نمیذارن درست استفاده کنیم 
    حتما بخاطر منم که شده این چند روز که جشنواره تمدید بشه چند تا متن بنویسین با موضوع جشنواره
    حتی اگه بد باشه حتی اگه خوب نشه حتی اگه کوتاه باشه 

    سلااااااااااااام به آقا سعید ... خوبی داداش ؟؟؟
    چه عجب ... اینجا ؟!؟!؟  منظورت اینه که من کم میام اینجا ؟!؟!؟؟! ای باااااابااااا من که همیشه مزاحمتونم آقای غزنوی ... بخدا همیشه میام وبتون ولی خب بعضی وقتا نظرم نمیاد ...
    ----------------------------------------------------------
    صدامم آره تونستم ضبط کنم ولی خب چون  میکرفونش خوب نیست صدایی که ضبط میکنم کیفیتش خیلی بده ؛ داغونه خخخخخخخ ... منم فعلا بیخیالش شدم !!
    در ضمن ممنـــــــــــــــــون بابت راهنماییتون ! گل !
    پاسخ :
    سلام ابجی یاسمین 
    ممنون 
    بله شکر خدا همیشه میاین ، من همینجوری گفتم 
    اخه چند وقت بود نظراتونو نمیدیدم ولی میدونم هستید و ممنونم 

    پس فکر میکنم بخاطر میکروفون بود که صدارو کم دریافت میکرد برای ضبط 
    نه بیخیالش نشین ، شما که علاقه دارین نذارین خیلیا از این فرصت استفاده کنن 
    شما هم علاقه دارین هم استعداد 


  • هانیه شالباف
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    خسته نباشید جناب غزنوی..

    خیلی وقت بود به اینجا سر نزده بودم.....آورین:)خیلی خوب شده

    خیلی واسه جوانه استرس دارم.!!!!!

    راستی خصوصیات یه وب خوب چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ :
    سلام 

  • محدثه محمدیان
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام 

    شما کی میرید تهران  رادیو ؟!!!!

    ********************************** * ******

    **********************************************************

    پاسخ :
    سلام 
    بستگی داره 
    باشه چشم 
  • محدثه محمدیان
  • میشه انونسمو گوششششششششش کنید اشکالشو بهم بگیییید !!!!!!!!!! ولی نمیدونم چطوری بفرستمش؟!!!
    پاسخ :
    بله 

    « اما این بدها هستند که غیر من کسی رو ندارند ...»

    منم غیر از خدا کسی رو ندارم !!!

    ----------------------------------------------------
     متن قشنگی بود ... مرسییییییییی !!!
    راستی ســــــــــــــــــلام ...
    پاسخ :
    ســــــــلام  
    ممنون 
    چه عجب ... اینجا 
    راستی تونستید صداتونو ضبط کنید ؟ مشگل صدا حل شد یا نه ؟

  • فاطمه محسنی زاده
  • یا اله العاصین....
    پاسخ :
    یا اله العاصین ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">