جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وبلاگ شخصی

جوان و جوانه

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بابْصَارِهِمْ لَمَّاسَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَ مَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ
با نام تو ، اغاز میکنیم
تویی که از همه کس به ما نزدیک تری
و تنها فقط تو برایم کافی هستی ...
جوان ، جوان و جوانی ، امید ، اینده ، معنویت ، فرهنگ،اقتصاد و کارافرینی
شنیده شدن ، نیازهای ویژه یک جوان ، توجه جوان ایرانی ،رادیو جوان برای همه جوان دلان ایرانی
ویژه همه ی جوانان با استعداد و با ذوق ایرانی ، رادیو جوان ، نبضی تپنده برای جوان ایرانی
شبکه رادیویی جوان ،
موج FM ، فرکانس 88
شماره پیامک شبکه :
30000881
شماره تماس با شبکه :
02122040000-22050952

منتظر نظرات زیبای شما در پست های وبلاگ هستیم .

اخرين مطالب جوان و جوانه
آخرين نظرات شما در جوان و جوانه
نویسنده
تارنماهاي ويژه جوان و جوانه

انتظار ...

چهارشنبه بهمن ۱ ۱۳۹۳


*با تشکر از بازدید شما . هر گونه استفاده از متون و تصاویر این وبلاگ ممنوع میباشد . *
  • ۹۳/۱۱/۰۱
  • ۸۱۰ نمايش
  • جوان و جوانه

نظرات شما (۱۳)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یکی درد ویکی درمون پسنده
یکی وصو یکی هجرون پسنده
من از درمون وردرد ووصل وهجرون
 پسندم انچه رو جانان پسنده
 


***** ***** **** اما چون گفته بودم مثه برادرمین
گفتم جای مروت  ومردونگی نیست نیام وتبریک نگم
البته اگه دیر شد به ******* خودتون ببخشید
ایشاله روز افزونتر
پاسخ :
سلام 
شعر قشنگ و زیبایی بود از باباطاهر همدانی،فقط یه لام تو کلمه وصل جاافتاده بود ... یکی وصل و یکی هجرون پسنده ...
نظرات وبلاگتونو چک کنید . 
*
موردی نیست
ممنونم از لطفتون ، سلامت باشید همیشه....


سلام حالتون خوبه،من فکر کردم فقط من دیر اومدم تبریک گفتم بهتون:)اما ظاهرا همه درگیر امتحانات بودن،به هر حال انشالله که هر روز موفق تر از روز قبل باشید.امیدوارم روزهای باقی مونده از سال 93بهترین روزهای عمرتون باشه.
پاسخ :
سلام مجدد 
راستش این پست خیلی قبل تر از این داخل وبلاگ بود ولی بتازگی پستشو اوردم بالای صفحه ، تاریخ نظرات قبلیش هم برمیگرده به همون تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره ... 
بزرگوارید و همچنین .
  • سمیرا زارعی
  • سلام مجدد
    خیلی دلم می خواست باشم اما فرصت نشد بیام.کامنت خصوصی به دستتون رسید؟
    پاسخ :
    سلام 
    بله رسیده ، چشم میام میگم 
  • زهرا خدائی
  • سلام برگزیده شدنتون مبارک آقای غزنوی :)
    ان شاالله سال بعد در بخش شنیداری برگزیده بشین و درنهایت به جمع اون 5 نفر نهایی راه پیدا کنید
    با تلاشی که از شما دیدم این نتایج دور از دسترس نیست
    موفق باشین :)
    پاسخ :
    سلام سپاس گزارم ...
    بله البته همونطور که قبلا گفته بودم اقایون شرایط جداگونه ای دارن به غیر از سایر شرطهایی که برای نفراتی که به مصاحبه دعوت میشن 
    شاید بعد ها در یک پست درموردش صحبت کنم 
    سلام
    تبریک میگم به شما آقای غزنوی
    خیلی خوشحال شدم از منتخب شدن شما
    ولی انتظار داشتم با توجه به کاندید شدنتون در چند بخش، دربخش شنیداری هم منتخب بشید

    در هرحال همیشه موفق باشید
    سلام
    تبریک میگم به شما آقای غزنوی
    خیلی خوشحال شدم از منتخب شدن شما
    ولی انتظار داشتم با توجه به کاندید شدنتون در چند بخش، دربخش شنیداری هم منتخب بشید

    در هرحال همیشه موفق باشید
    پاسخ :
    سلام 
    منم همینطور ، واقعا ، منتظر بودم بخش شنیداری بشه ... که ...
    اینم فقط شد یه حسرت که گذشت ... 
    ممنونم ازتون 
    از نام اختصاریتون ،نام خانوادگیتونو حدس زدم ولی نمیدونم صحیحه یا خیر 
    زنده باشید 



  • سمیرا زارعی
  • آقای غزنوی مهم کسب تجربه هست.مطمئنا با زحمت هایی که شما کشیدید،حتما سال آینده جز برگزیدگان خواهید بود.به خصوص اینکه تجربه های بیشتری هم کسب می کنید.
    پاسخ :
    بله ، این تجربه ها خیلی مهمه ، انشاءلله 

  • سمیرا زارعی
  • سلام آقای غزنوی احوال شما؟بهتون تبریک میگم که منتخب شدید.ان شاالله کسب موفقیت های بهتر و بالاتر پیش روتون باشه.
    پاسخ :
    سلام خانم زارعی ،ممنون
    منم تبریک میگم 
  • نیلوفرفرج
  • سلام اقای غزنوی برگزیده شدن توی جشنواره 4 بهتون تبریک میگم

    پاسخ :
    سلام ، ممنون خانم فرج 
  • فاطمه بخشی
  • سلام.. منم باخانم صادقی موافقم..خیلی منتظر شدم اسم شماهم تو اون یکی بخش ها باشه ولی متاسفانه... انشالله دوره های بعدی شاهد موفقیت شما باشیم.. 
    پاسخ :
    سلام خانم بخشی ... درسته ... امسالم گذشت 
  • فاطمه بخشی
  • سلام اقای غزنوی...حال شما خوبه؟
    بهتون تبریک میگم قربان..منتخب شدن شما باعث خوشحالی و افتخار ماست.. امیدوارم تو مراحل دیگه زندگی و عرصه های بزرگتر هم موفق باشید..
    پاسخ :
    سلام خانم بخشی 
    ممنونم ، لطف دارید 

  • فاطمه صادقی
  • سلااام آقای غزنوی...
    تبریک میگم بهتون، واقعا حقتون بود :) ولی خیلی ناراحت شدم که تو بخش های دیگه اسم شما نبود :(
    ایشالله دوره بعدی... 
    موفق باشید!!!
    پاسخ :
    سلام 
    ممنون فاطمه خانم :) بله بعد این همه زحمت ، البته یه موردی هست که میام میگم .... 
    توکل به خدا 
  • مریم پورعابدینی
  • سلام بر شما اقای غزنوی عزیز حال شما خوب هستید؟خسته نباشید

    فرا رسیدن ماه شریف وپر خیر و برکت ربیع الاول را به امام زمان(عج) و شما تبریک عرض میکنم
    دلتون بی دلیل و با دلیل شاد شاد شاد باشه
    امیدوارم به همه ی خواسته های بزرگتون برسید
    ایه ی بسیار بسیار زیبایی بود دستتون درد نکنه بی نظیرید
    دوست دارقلب پاک شما
    پاسخ :
    سلام خانم پورعابدینی بزرگوار 
    و همچنین ، من هم تبریک عرض میکنم ، دعای قشنگی کردید 
    از یک پاییز غم انگیز وارد زمستون شدیم ... 
    سرزنده باشید و سلامت 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">